مدیرعامل در دیدار با مدیران ستادی:

دانش سازمانی و فنی کارکنان بیمه البرز در صنعت بیمه زبانزد است

مدیرعامل بیمه البرز همزمان با بیست و هشتم تیرماه سالروز تاسیس این شرکت با حضور در ساختمان معاونت فنی با مدیران ستادی دیدار و‌گفتگو کرد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، در ابتدای این دیدار، معاونین مدیرعامل و مدیران ستادی به بیان خاطرات در طول دوران خدمت و برخی نیازهای حوزه تحت مدیریت خود پرداختند.
در ادامه این دیدار چند ساعته، مدیرعامل بیمه البرز نیز ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و همچنین گرامیداشت شصت و ششمین سالروز تاسیس بیمه البرز، دانش سازمانی و فنی، نظم و حرکت در چارچوب مشخص را از ویژگی های برجسته کارکنان این شرکت دانست و گفت: تخصص محوری در این شرکت و ارائه خدمات مطلوب، رضایت بیمه گذاران را درپی داشته و باعث شده است تمایل به دریافت خدمت از سوی بیمه البرز رشدی روز افزون داشته باشد.
موسی رضایی میرقائد ارائه خدمات دقیق،سریع و باکیفیت را بهترین تبلیغ برای بیمه البرز دانست و از مدیران خواست تمام راهکارهای تامینی و تضمینی در ارائه خدمات بهتر و حفظ کرامت هرچه بیشتر ذی نفعان را بکار گیرند.
مدیرعامل بیمه البرز با تاکید بر اینکه صداقت شرط اول در توسعه بازار و فروش است گفت: با رعایت این اصل توانستیم در سال گذشته عملکردی درخشان را رقم بزنیم و از این رو از خانواده بزرگ بیمه البرز بابت انسجام و همراهی بی نظیرشان صمیمانه سپاسگزارم.
موسی رضایی میرقائد در پایان با اشاره به لزوم توجه به شرایط معیشتی همکاران و‌ شبکه فروش گفت: در این راستا تا آنجا که اختیاراتم اجازه دهد مضایقه نخواهم کرد و همچون گذشته با همراهی اعضای محترم هیات مدیره، تمام ظرفیت موجود را در راستای رفاه حال همکاران به کار خواهیم گرفت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار