درخشش به پرداخت ملت در ثلث سال / افزایش ۳۷ درصدی درآمدهای به پرداخت ملت

بررسی ها نشان می دهد که جدا از دستاوردهای به پرداخت ملت در مقایسه با سایر رقبا در تیرماه سال جاری روند درآمدزایی این شرکت در چهارماهه نخست سال با تغییرات قابل توجهی همراه بوده است. به گزارش اختصاصی رصد روز، رقابت شدید شرکتهای پرداخت الکتر...

بررسی ها نشان می دهد که جدا از دستاوردهای به پرداخت ملت در مقایسه با سایر رقبا در تیرماه سال جاری روند درآمدزایی این شرکت در چهارماهه نخست سال با تغییرات قابل توجهی همراه بوده است.

به گزارش اختصاصی رصد روز، رقابت شدید شرکتهای پرداخت الکترونیک همیشه جزو جاذبه های بازار اقتصادی کشور بوده و باید گفت با توجه به پتانسیلی که از این شرکتها شاهد هستیم می توان امیدوار به حضور سرمایه گذاران در این بخش و توسعه بازار بود. سابقه حضور شرکت های PSP کشورمان در میان شرکتهای ابرقدرت دنیا ظرفیت قابل توجهیست که می تواند نگاه هر سرمایه گذاری را به خود جلب کند تا با افزایش بهره وری شاهد ایجاد قطب جدیدی در اقتصاد باشیم که در آن نام شرکتهای ایرانی می درخشد.

بهترین چهارماهه به پرداخت ملت

یکی از شرکتهای قدرتمند پرداخت الکترونیک کشورمان به پرداخت ملت است که در تیرماه امسال توانست علاوه بر اینکه سهم خود از بازار تراکنش‌های کشور را در کانال ۲۱درصد حفظ کند بلکه بیشترین سهم از بازار پوشش کارتخوان های فروشگاهی را به نام خود ثبت و ضبط کند.

در بخش دیگری از دستاوردهای به پرداخت ملت باید به روند افزایشی درآمدهای این شرکت طی چهارماهه نخست سال جاری اشاره کرد. به پرداخت ملت در نخستین ماه از فروردین ۱۴۰۲ درآمدهای خود را به کانال ۲ هزار و ۹۹۱ میلیارد ریالی رساند. در اردیبهشت ماه سال جاری این مقدار با ۶.۲ درصد افزایش به ۳ هزار و ۱۷۷ میلیارد ریال رسید. هت ریک به پرداخت در خرداد ماه با افزایش درآمدهایش به ۳ هزار و ۲۸۷ میلیارد ریالی به دست آمد و چهارمین ماه سال نیز نوار موفقیتهای به پرداخت با رساندن درآمدها به ۳ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال ادامه داشت. به این ترتیب مجموع درآمدهای به پرداخت ملت در پایان چهارماهه سال جاری به بیش از ۱۲ هزار و ۷۹۶ میلیارد ریال رسید تا نسبت به مدت مسابه سال قبل شاهد افزایش ۳۷ درصدی این شرکت پرداخت الکترونیک باشیم.

مقایسه مجموع درآمدهای به پرداخت ملت در چهارماهه نخست ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱؛

میزان درآمدزایی در چهارماهه ۱۴۰۲

(میلیون ریال)

میزان درآمدزایی در چهارماهه ۱۴۰۱ 

(میلیون ریال)

نسبت تغییرات

فروردین

۲.۹۹۱.۰۵۲ فروردین ۲.۶۰۳.۳۸۴ ۱۴.۸
اردیبهشت ۳.۱۷۷.۲۱۷ اردیبهشت ۲.۸۷۷.۴۹۳

۱۰.۴

خرداد

۳.۲۸۷.۶۹۵ خرداد ۲.۹۱۴.۶۷۰ ۱۲.۷
تیر ۳.۳۴۰.۴۸۸ تیر ۲.۹۶۱.۳۰۵

۱۲.۸

مجموع درآمد

۱۲.۷۹۶.۴۵۲ مجموع درآمد ۹.۳۵۶.۸۵۲

۳۶.۷

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار