درخشش بیمه ما در ربع سال

بررسی نتایج بیمه ما در سه ماهه نخست سال جاری حکایت از رشد فراگیر این شرکت بیمه ای در شاخصه های اثرگذار بیمه گری و رشد فراگیر در همه رشته های بیمه ای با رویکردی متفاوت نسبت به سال گذشته دارد.

به گزارش اختصاصی رصد روز، موج تحولات در بیمه ما پس از کسب نتایج قابل قبول در ماراتن ۱۴۰۲ همچنان ادامه دارد و باید این شرکت بیمه ای را از حیث میزان تغییرات ایجاد شده در شاخصهای مالی و کیفیت بیمه گری جزو شرکتهای پیشرو در صنعت بیمه کشور دانست. جدیدترین نتایج کسب شده توسط بیمه ما نشان از آن دارد که افزایش ضریب نفوذ بیمه که مدتها محل بحث و چکش کاری کارشناسان است در این شرکت به صورت جدی دنبال می شود و اعتبار این ادعا را باید در گزارشات بیمه ما مشاهده کرد.

دستاوردهای قابل توجه بیمه ما در سه ماهه نخست سال جدید

بیمه ما در حالی سه ماهه ۱۴۰۳ را با نتایج قابل قبول به پایان رساند که با وجود شرایط خاص کشور مانند انتخابات ریاست جمهوری و اثر آن بر بازار نه تنها افتی را گزارش نمی کند بلکه دستاوردی ارزشمند رادر ربع سال رقم زده است.

یکی از مهمترین نکاتی که در گزارش سه ماهه بیمه ما باید مشاهده کرد پراکندگی شعاع افزایش ضریب ها در همه رشته های بیمه ایست بطوریکه نمی توان گفت موفقبت بیمه ما را تنها در چند رشته بیمه ای دید.

بیمه ما در بهار ۱۴۰۳ بیش از ۱۸ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال حق بیمه صادره را به ثبت رساند که در مقایسه ۱۱ هزار و ۹۴۸ میلیارد ۳ ماهه نخست سال گذشته ۵۶ درصد افزایش را شاهد هستیم.

میزان خسارت پرداختی بیمه ما در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۹ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال بود که در مقایسه با مدت مشابه رشد ۱۳۸ درصدی را گزارش می کند. گفتنیست در سه ماه نخست سال گذشته میزان خسارت پرداختی بیمه ما ۴ هزار و ۸۸ میلیارد ریال دیده می شود.

با در نظر گرفتن میزان صدوز بیمه و خسارت پرداختی در پایان سه ماهه نخست ۱۴۰۳ تراز بیمه ما به ۸ هزار و ۹۴۹ میلیارد ریال رسید که در قیاس نقطه ای بیش از هزار میلیارد ریال افزایش داشته است.

بیمه ما در سه ماهه ابتدایی میزان رشد قابل توجهی را در همه رشته های بیمه ای محقق کرد بطوریکه بجز رشته بدنه خودرو در سایر رشته ها جهش های چشمگیری را مشاهده می کنیم.

از حیث ریالی رشته های زندگی اندوخته دار و درمان بیشترین افزایش را داشتند و از حیث درصد افزایش دو رشته کشتی و اعتباری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رکورد قابل توجهی را از خود بجا گذاشتند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع : رصد روز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار