درخواست برگزاری رفراندوم توسط مولوی عبدالحمید

به گزارش رصد روز، مولوی عبدالحمید در نماز جمعه ۱۳آبان زاهدان: راه برون رفت از این مشکلات برگزاری ‎رفراندوم با حضور ناظران بین‌المللی است. *سیاست‌های شما به بن بست رسیده، قبلا هم این هشدار را داده بودم روزی می‌رسد که خیلی دیر است. *مردم ای...

به گزارش رصد روز، مولوی عبدالحمید در نماز جمعه ۱۳آبان زاهدان: راه برون رفت از این مشکلات برگزاری ‎رفراندوم با حضور ناظران بین‌المللی است.

*سیاست‌های شما به بن بست رسیده، قبلا هم این هشدار را داده بودم روزی می‌رسد که خیلی دیر است.

*مردم ایران گرسنه اند نگذارید این ثروت از کشور خارج بشود.

*امروز بیشتر صدا مال زنان است اما متاسفانه زنان مورد تبعیض قرار گرفته‌اند.

* چه ظلم و بی مهری به زن شده که امروز زن روسری اش را می‌سوزاند ، باید این را از خودمان بپرسم.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

یک شهروند

پاسخ دادن

۱۳ آبان ۱۴۰۱


جناب مولوی عبدالحمید شیخ نمر کمتر ازین حرف رو زد الان کجاست؟ مگه پیرو سعودی نیستی ؟ ما طبق سیاست اونا با تو چه کنیم؟ مگه از جونت سیر شدی؟

مهدی مختاری 291

پاسخ دادن

۱۰ آذر ۱۴۰۱


به نام خداوند یکتا و صلوات بر حضرت محمد و خاندان پاکش. کسانی که خواستار برگزاری «همه پرسی = رفراندوم» هستند، درخواست شان بیجا و غلط است. خواست اکثریت مردم ایران، «برپایی حکومت اسلامی» است؛ چون اکثریت مردم مسلمان هستند. 43 سال پیش برای اولین بار، یک «همه پرسی = رفراندوم» در ایران برای تعیین نوع حکومت برگزار شد؛ و نتیجه اش را همه می دانیم. از آن روز به بعد، هر سال در مراسمات و راهپیمایی های مختلف (22 بهمن، 13 آبان، 9 دی، روز قدس، مراسمات مذهبی و سیاسی) این «همه پرسی = رفراندوم» تکرار می شود؛ و باز نتیجه اش را همه می بینیم و می دانیم. حتی همین چند ماه پیش هم که شاهد ایجاد آشوب و ناامنی توسط دشمنان غربی به همراه ارازل و اوباش داخلی بودیم، باز هم این «همه پرسی = رفراندوم» چندین بار تکرار شد؛ و باز هم نتیجه اش را همه دیدیم و می دانیم. این مردم همان مردم 43 سال پیش هستند؛ با این حال چرا بعضی از افراد که در اقلیت هستند، بر طبل نادانی خود می کوبند تا با خیال خام خودشان، به زور خواست اکثریت مردم را تغییر بدهند؟! این حکومت یک امانت الهی است که باید به دست صاحب اصلی اش، امام زمان (عج) برسد.