درخواست محمدرضا شایع برای برگزاری کنسرت در ایران+ ویدیو

محمدرضا شایع، رپر معروف در برنامه علی ضیا از شرایط برگزاری کنسرت در ایران گلایه کرد.

به گزارش رصد روز،  محمدرضا شایع، رپر معروف در برنامه علی ضیا از شرایط برگزاری کنسرت در ایران گلایه کرد و گفت: کسی که کنسرت من در استانبول می‌آید ۶۰ میلیون مجبور است هزینه کند؛ اگر در ایران بتوانم کنسرت بگذارم به این رقم‌ها نمی‌رسد.

محمدرضا داداش‌پور (زادهٔ ۹ مرداد ۱۳۷۲) با نام هنری شایع؛ رپر اهل ایران است. شایع در کارنامهٔ خود با هنرمندان رپ فارسی، از جمله حصین، مهراد هیدن، صادق، پوری، رض، کچی بیتز، دانیال، مهیار، امیر خلوت و زال همکاری داشته است. آلبوم‌های او تاکنون، کرم، دو به شک، ناقابل، اینجانب، عصبانی و آماده باش و پیتزا نام دارند.

سرت در تهران
خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در دوازدهم بهمن ماه شایع و مهراد هیدن قصد دارند در هتل اسپیناس تهران کنسرتی برگزار کنند و این اولین کنسرت می کند. رپ در ایران محسوب می‌شود.اما مسئولان وزارت ارشاد ایران در بیانیه‌ای اعلام کردند که این کنسرت مجوز ندارد. پس از عدم اعطای مجوز برای اجرای کنسرت در تهران، شایع به همراه هیدن به جای اجرای کنسرت، سمینار موفقیت اجرا کردند.

حواشی
دستگیری
در ۸ دی ۱۴۰۲ فیلم سوار شدن محمدرضا به ماشین پلیس در اینترنت پخش شد و خبر دستگیری وی توسط پلیس منتشر شد. اما خود شایع این خبر را تکذیب کرد. علت سوار شدن او به ماشین پلیس ازدحام هوادارانش بود که باعث ایجاد ترافیک سنگین در خیابان شده بود، به همین دلیل پلیس برای دور کردن مردم او را سوار ماشین خود کرد و پس از دور شدن از آن خیابان شایع از ماشین خارج شد.

حضور در تئاتر
حضور شایع در یکی از تئاترها باعث اختلال در روند اجرای آن تئاتر شد. در هنگام برگزاری تئاتری در تهران به دلیل ازدحام جمعیت برای استقبال از شایع در روند اجرای آن اختلال ایجاد شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط