مدیرعامل بیمه کوثر در نشبت خبری به مناسبت چهاردهمین سال فعالیت این شرکت؛

در سال سونامی چکهای برگشتی نباید به هر قیمتی بیمه فروخت / افزایش شرکتهای بیمه ای با کیک صنعت تناسبی ندارد

نشست خبری ابوالفضل آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر با جمعی از اصحاب رسانه به مناسبت چهاردهمین سال فعالیت این شرکت با بیان اظهارات قابل توجهی همراه بود که پس از مدتها از زبان یک مدیر بیمه ای شنیده شد.

به گزارش رصد روز، ۲۴ مهرماه مصادف با چهاردمین سال فعالیت بیمه کوثرست که از جهات زیادی برای صنعت بیمه و نیروهای مسلح به خصوص قشر بازنشسته آن قابل اهمیت خواهد بود. بیمه کوثر در حالی حدود یک دهه و نیم در صنعت بیمه کشور فعالیت می کند که بررسی وضعیت مالی و کیفیت پرتفوهای جذب شده نشان می دهد این شرکت بیمه ای جدا از خدماتی که در حال ارائه به طیف وسیعی از خانواده نیروهای مسلح است بلکه به دنبال تمرکز بر رشته های بیمه ای کم ریسک تریست که از آن میتوان به نیاز مردم و صنعت بیمه یاد کرد.

ابوالفضل آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر در نشست خبری روز گذشته به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس این شرکت برگزار شد در خصوص وضعیت فعلی بیمه کوثرگفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری توانستیم به رکورد مجموع حق بیمه های صادر شده در سال گذشته برسیم و برنامه افزایش سرمایه شرکت به ۴۰ هزار میلیارد ریال در دستور کارست.

آقادادی افزود: کسانی که می خواهند تکریم کنند با تکریم شوند و در یک گزاره کلی باید گفت شرکت بیمه باید خوش قول باشد. مدیرعامل بیمه کوثر اظهار داشت: در حال حاضر ۱۵۰۰ نیروی انسانی در این شرکت بیمه ای مشعول بکار هستند که شبکه فروش این شرکت نیز با همین میزان منابع انسانی در حال فعالیت است.

آقادادی ادامه داد: با توجه به ضرورت حرکت شرکتهای بیمه ای در اصلاح پرتفو و افزایش سهم سایر رشته های بیمه ای بیمه کوثر از بازار فراجا بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد تومان طی طرح توانمندسازی، بیمه زندگی فروختیم و در ارتش این رقم ۳۰۰ میلیارد تومان بود.

مدیرعامل بیمه کوثر در خصوص ادغام شرکت های بیمه ای نیروهای مسلح توضیح داد: بحث ادغام این شرکتها به شکلی که بیان می شود نیست.

ابوالفضل آقادادی همچنین تأکید کرد: اگرچه بودن شرکتهای اتکایی جنرال مفیدست اما با توجه به اینکه کیک صنعت بیمه تغییری نکرده افزایش تعداد شرکتهای بیمه ای حرفه ای حرفه ای نخواهد بود.

آقادادی افزود: امروز صنعت بیمه کل ریسک ناشی از تحریم را به شدت متوجه خود می بیند اما نباید در سال سونامی چکهای برگشتی به هر قیمتی بیمه فروخت.

مدیرعامل بیمه کوثر در پاسخ به سؤالی در خصوص میزان رضایتمندی بازنشستگان نیروهای مسلح از پوشش تکمیلی این شرکت افزود: هر بازنشسته ای در سال ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان حق بیمه پرداخت می کند که شرکت بیمه کوثر سعی کرده مفیدترین خدمات را به این قشر پرداخت کند البته طبیعیست که با توجه به چالش های جسمی، روحی و مالی در سن بازنشستگی نارضایتی هایی وجود داشته باشد اما تمام تلاشمان این است که حداکثر رضایتمندی را ایجاد کنیم.

آقادادی همچنین گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد سبد رشته های بیمه ای را دو رشته پر ریسک درمان و ثالث تشکیل می دهند که معنای آن تغییر ریل حرکتیست البته این دو رشته در حال حاضر ۶۰ درصد سبد رشته های بیمه ای این شرکت را شامل می شوند.

آقادادی در خصوص فعالیت شرکت های پلتفرم آنلاین فروش بیمه تأکید کرد: این مقایسه گرها از رسوب حق بیمه سود می کنند اما بیمه کوثر اجازه نداد که تعرفه درج شده این شرکت در مقایسه با شبکه فروش این شرکت در این مقایسه گرها کمتر باشد و شرط حضور ما همین مسئله بود. 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع : رصد روز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار