وزیر اقتصاد:

دشمن برای جلوه دادن دستاوردها به عنوان نقطه ضعف تلاش می‌کند

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دشمن تلاش می‌کند که دستاوردها و حتی نقاط قوت کشور در عرصه‌های مختلف را به عنوان نقطه ضعف جلوه داده و به ترسیم بکشد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه،  “سید احسان خاندوزی” شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی شهید آیت الله رئیسی اظهار داشت: این نمایشگاه، شیوه‌ای جدید برای انتقال تجربیات از طریق قالب‌ها و الگوهای جذاب برای مخاطبان رده‌های مختلف اجتماعی است.

وزیر اقتصاد با خاطرنشان کردن اینکه این شیوه برگزاری نمایشگاه، الگویی از جهاد تبیین است، افزود: زمانی که برخی فرهیختگان برای جهاد تبیین و دفاع از حقیقت، زبان نمی‌گشایند، در این نمایشگاه جمعی از نیروهای دلسوز برای روایت پیشرفت در صحنه حضور دارند.

خاندوزی اضافه کرد: گروهی در این نمایشگاه توانسته‌اند با جزئیات و مستندات دقیق و متکی بر آمار و ارقام دستاوردهای دولت شهید آیت الله رئیسی را به تصویر بکشند.

وی ادامه داد: شهادت آیت الله رئیسی گواهی بر حقانیت این مسیر و جهاد تبیین نشان دهنده مسیر درست این حرکت است.

در این نمایشگاه غرفه های وزارتخانه های مختلف از جمله وزارت امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی،‌ امور خارجه، صمت، بهداشت،‌ تعاون کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه صنعت نفت برپا شده که در آنها به معرفی دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم پرداخته شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار