دلبری نیلوفر رجایی فر با این عکس ها+ عکس

نیلوفر رجایی فر نام یک بازیگر تقریبا تازه کار در دنیای سینما و تلویزیون ایران است.

به گزارش رصد روز، نیلوفر رجایی فر نام یک بازیگر تقریبا تازه کار در دنیای سینما و تلویزیون ایران است. نیلوفر رجایی فر در ۱۱ بهمن ۱۳۷۱ در تهران به دنیا آمده است اما از کودکی به انگلستان رفت و در آنجا بزرگ شد. نیلوفر رجایی فر به دلیل زندگی در انگلستان به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد.نیلوفر رجایی فر اولین تجربه بازیگری اش با سریال پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم رقم خورد. او در این سریال در نقش یک زن داعشی ظاهر شد. یکی از دوستانش او را به حسن مصطفی معرفی کرد و از طریق او با محسن تنابنده نویسنده پایتخت دیدار کرد. او درباره نقش الیزابت با  نیلوفر رجایی فر صحبت کرد که به دلیل تسلط او به زبان انگلیسی موفق شد به گروه بازیگران پایتخت ۵ بپیوندد و از همان جا به شهرت رسید.

او در ۱۱ بهمن ۱۳۷۱ در تهران به دنیا آمده است اما از کودکی به انگلستان رفت و در آنجا بزرگ شد. نیلوفر رجایی فر به دلیل زندگی در انگلستان به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد.
 تحصیلات نیلوفر رجایی فر

فارغ التحصیل لیسانس رشته فیریک و اختر فیزیک از دانشگاه رویال لندن انگلستان است.
 ازدواج نیلوفر رجایی فر

نیلوفر رجایی فر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

زندگی هنری و اجتماعی نیلوفر رجایی فر

نیلوفر رجایی فر از ۱۸ سالگی کار هنری خود را با تئاتر دانشجویی در لندن آغاز کرد. او همیشه پیگیر کار بازیگری بود و در دانشگاه محل تحصیلش در چند نقش کوتاه بازی کرد. نیلوفر رجایی فر حتی در ایران هم چند بار تست بازیگری داد که به دلیل مدت کوتاه اقامتش در ایران نمی توانست در فیلم ها حضور داشته باشد. نیلوفر رجایی فر اولین تجربه بازیگری اش با سریال پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم رقم خورد. او در سریال های ممنوعه و هشتگ خاله سوسکه نیز حضور داشته است.

6 90 7 84

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار