دلتنگی ایمان قیاسی برای احسان علیخانی+ ویدیو

بغض و دلتنگی ایمان قیاسی برای احسان علیخانی در برنامه قهرمان شبکه سه را ببینید.

به گزارش رصد روز، بغض و دلتنگی ایمان قیاسی برای احسان علیخانی در برنامه قهرمان شبکه سه را ببینید.

 

ایمان قیاسی خواننده و مجری ایرانی، متولد ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۶۲ در شهر تهران است. ایمان قیاسی در خانواده ای با ۳ فرزند بزرگ شده است و دارای دو برادر به نام های امید و مرتضی می باشد و خودش فرزند وسطی خانواده است. وی همچنین پسر عمه حمیدرضا فرزانه فوتبالیست سابق است. وی مادرش را از دست داده است.

تحصیلات ایمان قیاسی
فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی می باشد ، فعالیت خود را با نوازندگی شروع کرد سپس وارد عرصه خوانندگی شد و حالا بعنوان مجری فعالیت می کند.
وضعیت ازدواج و همسر ایمان قیاسی
او در آبان سال ۹۸ ازدواج کرده و متاهل است. خانم شیبا نوروزی، مدیریت صنایع شیر جلگه کویر همسر ایمان قیاسی است.

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش خبر ازدواج ایمان قیاسی را منتشر کرد و به او تبریک گفت.

نحوه ورود به خوانندگی و موسیقی
با توجه به علاقه ای که به رشته موسیقی و هنر داشت از کودکی استعداد نوازندگی و خوانندگی داشت و صدای خوب او باعث شد تا این علاقه را دنبال کند. وی ابتدا فعالیتش را در نوازندگی شروع کرد و اولین سازی که نواخت پرکاشن بود. بعد از آن سراغ ترومپت و سازهای بادی رفت و نوازنده چیره دست این سازها شد و عباس بهادری اولین خواننده بود که وی برای هر ساز پرکاشن را نوازندگی کرد. از سال ۱۳۸۲ به طور رسمی وارد عرصه خوانندگی شد

این نوازنده ایرانی همچنین به عنوان نوازنده با امیر تاجیک نیز همکاری کرده و بعدها به عنوان همخوان در کنسرت های امیر تاجیک خوانندگی میکرد.

بیشترین شهرت وی به نوازندگی این هنرمند ایرانی می باشد ، اما با توجه به فعالیت های جدید و زیادش در خوانندگی و خواندن ترانه های خوب و احساسی با صدای گرم خود اینروزها تبدیل به خواننده پاپ معروف و پر طرفدار شده و آهنگ های او از استقبال خوبی برخوردار بوده است.

مافیا در موسیقی
ایمان قیاسی در مورد وجود مافیا در صنعت موسیقی ایران گفته است : صنعت موسیقی ما آنقدر گردش مالی ندارد که بشود واژه « مافیا » را برای آن به کار برد . مافیا یک تشکیلات بزرگ و مهم دارد که در صنعت ما اصلا چنین چیزی وجود ندارد .
مجری گری ایمان قیاسی
به تازگی وارد عرصه اجرا و مجری گری شده و به عنوان مجری دوم به جز احسان علیخانی در مسابقه عصر جدید حضور دارد و در مابین برنامه و حضور شرکت کنندگان در صحنه آنها را معرفی و درباره این شرکت کنندگان توضیح می دهد.

وی اولین باز نیست که با احسان علیخانی در یک برنامه تلویزیونی همکاری دارد و او در بیشتر برنامه های ماه عسل در کنار احسان بوده و با او همکاری دارد.

آلبوم های موسیقی ایمان قیاسی
آلبوم «شام آخر»
آلبوم «حساسیت»
آهنگ های وی

تب تند
یادش بخیر
حقمه
هنوزم می تونیم عاشق باشیم
شک
قاب عکس خالی
نیست
حس منو

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار