دوره آموزشی تخصصی بیمه باربری در بیمه میهن برگزار شد

بیمه باربری با توجه به حجم بالای جابجایی محصول در کشور وسیع ایران و میزان بالای انواع ترانزیت جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی در محدوده جغرافیایی ایران، اهمیت ویژه‌ای در اقتصاد کشورمان دارد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه میهن، بر اساس اهمیت این نوع بیمه و ضرورت توسعه فعالیت نمایندگان بیمه در زمینه بیمه باربری، دوره آموزشی تخصصی بیمه باربری با هدف ارتقاء دانش و مهارت‌های نمایندگان و همکاران شعبه غرب، برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این دوره که به همت مدیریت بیمه باربری این شرکت برگزار شد، شرکت‌کنندگان با اصول و مبانی بیمه باربری و همچنین آخرین تحولات و تغییرات در این حوزه آشنا شدند.
همچنین،  در حاشیه این برنامه آموزشی، از نمایندگان برتر شعبه غرب نیز تقدیر به عمل آمد. این مراسم تقدیر به منظور ارج نهادن به تلاش‌های مؤثر نمایندگان در ارائه خدمات باکیفیت بیمه‌ای و جلب رضایت مشتریان برگزار شد.
گزارش روابط عمومی تاکید دارد که این رویداد بخشی از برنامه‌های مستمر شرکت بیمه میهن برای ارتقاء سطح کیفی خدمات و توانمندسازی نیروی انسانی بوده و گامی در جهت بهبود عملکرد نمایندگان و همکاران در حوزه بیمه‌های تخصصی به شمار می‌رود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار