دولت برای دهک‌های پایین جامعه چاره اندیشی کند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت کارآمد است باید جواب مردم، خون شهید فخری‌زاده و دهک‌های پایین جامعه را بدهند و برای بورس چاره اندیشی کنند.

به گزارش رصد روز ، وحید جلال زاده در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، ۱۱ آذر) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از ملت ایران گفت: متاسفانه هنوز طرح تصویب نشده اما شاهد اظهاراتی توسط سخنگوی دولت در مورد این طرح هستیم، در این رابطه باید از حقوق و شأن نمایندگان دفاع شود اگر آن ها را در مقابل مردم پاسخگو می کردیم سخنگوی دولت جرأت نمی کرد به مجلس تذکر دهد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر دولت کارآمد است باید جواب مردم، خون شهید فخری‌زاده، لجبازی های رئیس جمهور و دهک های پایین جامعه را بدهند و برای بورس چاره اندیشی کنند.

وی افزود: اظهارات سخنگوی دولت در مورد طرح مذکور را خلاف قانون اساسی و اصل تفکیک قوا است کشاورزان ارومیه با کمبود کود و گازوئیل برای کشت پاییزه مواجه هستند و دولت باید در این رابطه پاسخگو باشد سخنگوی دولت حق ندارد برای مجلس خط و نشان بکشد.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

ایلنا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار