حضور و سخنرانی مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس در یازدهمین کنفرانس بین‌المللی استیل پرایس؛

دکتر دشتیانه: توسعه صادرات و حل مسئله ناترازی انرژی راه برون رفت صنعت فولاد از مشکلات است

دکتر احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس در یازدهمین کنفرانس بین‌المللی استیل پرایس که با موضوع "فولاد، صادرات و توسعه پایدار" و با حضور مدیران شرکت های مختلف فولادی کشور برگزار شد، حضور یافت و به ارائه سخنرانی پرداخت.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، دکتر احسان دشتیانه در سخنان خود در این کنفرانس با اشاره به جایگاه ایران در صنعت فولاد، نسبت تولید به ذخایر در صنعت فولاد ایران را خوب دانست و بیان داشت: اگر در سایر بخش ها نیز به مانند صنعت فولاد عمل کنیم، جایگاه اقتصاد ایران بهبود پیدا می کند.

وی خواستار اتخاذ سیاست مناسب برای حل مسئله ناترازی انرژی در راستای کمک به صنعت فولاد شد و افزود: علاوه بر این، سیاست توسعه صادرات نیز باید با رفع محدودیت ها و ایجاد مشوق های مناسب در پیش گرفته شود.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس با بیان اینکه توسعه صادرات و حل مسئله ناترازی انرژی راه برون رفت صنعت فولاد از مشکلات است، اظهار داشت: رفع مشکل کمبود زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل و جانمایی مناسب کارخانجات و طرح‌های زنجیره فولاد نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

دشتیانه همچنین خواستار نگاه تنظیم گری دولت در اقتصاد شد و بر لزوم کاهش بخشنامه ها و دستورالعمل ها در راستای بهبود اقتصاد از جمله در صنعت فولاد تاکید کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار