دیدار فرزندان نخبه شاهد و ایثارگر با سعید محمد / نکته نظرات قابل تأمل سعید محمد

دکتر سعید محمد در این نشست تصریح کرد:متاسفم در محضر دوستان این مطلب را بگویم اما نگاه برخی از مسئولان به خانواده شهدا نگاه آمار و ارقام و برای ارائه گزارش و پرکردن رزومه ها می باشد.

به گزارش رصد روز ، دکترسعید محمد به مناسبت فرارسیدن روز قدس با جمعی از فرزندان نخبه شاهد و ایثارگر کشور دیدار کرد

در این دیدار که به درخواست و ابتکار جمع کثیری از فرزندان شهدا و ایثارگران انجام شد دکتر سعید محمد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز قدس گفت: ابتکار حضرت امام در نامگذاری روز جهانی قدس یک استراتژی دقیق و با آگاهی از سیاست های آینده این رژیم در مقابل ادیان مختلف توحیدی از جمله مسلمانان بوده است.

 

سعید محمد ادامه داد: روز قدس اگر از لحاظ بنیان های سیاسی علمی و بر مبنای منطق عقلایی در کرسی های دانشگاهی مورد واکاوی وبررسی قرار بگیرد، ادیان مختلف توحیدی متوجه خواهند شد که برگزاری روز جهانی قدس نه فقط برای مسلمین بلکه برای کل ادیان از جمله یهودیت نجات بخش خواهد بود.

 

این نامزد احتمالی خاطرنشان کرد: برای ما روز قدس یک نماد مقدس از یک صلح جهانیست و تا ظهور حضرت بقیه الله عج به همراه یارانشان همچون حضرت مسیح علیه السلام پاس خواهیم داشت

 

فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا ع در ادامه سخنان خود با بیان خاطره ای از آخرین دیدار فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در مجمع فرماندهان سپاه در سال ۹۸ با حضور سپهبد شهید قاسم سلیمانی افزود: در اخرین دیداری که عارف شهید حاج قاسم سلیمانی در بین فرماندهان حضور داشتند ؛ حاج قاسم توصیه های ویژه ای در خصوص خانواده شهدا و ایثارگران به من داشتند و پیگیری امورات این عزیزان همیشه در اولویت کارهای حاج قاسم بود و من هم در حد توانم سعی کردم رهنمودهای ایشان در خصوص فرزندان شهدا را بطور جد پیگیری کنم، هرچند خیلی به خانواده شهدا بدهکاریم.

 

دکترمحمد در ادامه گفت: متاسفم در محضر دوستان این مطلب را بگویم نگاه برخی از مسئولان به خانواده شهدا نگاه آمار و ارقام و برای ارائه گزارش و پرکردن رزومه ها می باشد.

 

مشکلات امروز کشور ناشی از تفکر لیبرالی است که کلیه شئونات کشور را تحت تاثیر قرار داده است.

 

در مدیریت جهادی و انقلابی به افراد و جامعه باید نگاه ارزشمدارانه و انسانی داشت و نه اینکه ولی نعمتان و مستضعفین را هزینه برای دولت ها تلقی کرد.

 

دکترمحمد بیان داشت: در ۴۲ سال گذشته تنها در ادوار کوتاهی دولت بر مبنای اسلام ناب حرکت کرد و در همان مقطع مقام معظم رهبری بحث دولت اسلامی را مطرح نمودند .

 

سعیدمحمد با تاکید بر نگرانی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به رفاه مردمی خاطرنشان کرد: رهبری به دفعات و در طی سالیان متمادی از وضعیت معیشت و رفاه مردم ابراز گلایه کرده اند و نسبت به توجه ویژه به کاهش سرمایه اجتماعی نظام تذکر داده اند.

 

دانشمند بسیجی جهان اسلام گفت: حکمرانی رهبری بر مبنای نهج البلاغه در حال اجراست و دولت ها نباید از حکومت علوی فاصله بگیرنند و جامعه را در یک افسارگسیختگی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مبتنی بر تفکر نیوز لیبرالی رها کنند .

 

وی افزود بر اساس پژوهشی که در مورد تحقق شاخصه های دین اسلام در کشورهای مختلف انجام شده بود وقتی این موارد مورد بررسی و پژوهش قرارگرفت مشخص شدکه برخی کشورهای غربی خصوصا منطقه اسکاندیناوی بیشترین تطبیق را بر مبنای دستورات اسلامی داشته اند ولی کشورهای اسلامی فاصله زیادی با این شاخص ها دارند، که این موجب تاسف است.

 

این نامزد احتمالی دولت سیزدهم با اشاره به اینکه دولت آینده از لحاظ حجم نقدینگی و شرایط اقتصادی دوران بحرانی را پیش رو خواهد داشت و فقیر ترین دولت در طول ۴۲ سال گذشته خواهد بود، گفت: دولت آینده باید یک دولت جوان، جهادی، مردمی و اهل کار باشد تا بتواند خسران گذشته را جبران و امید و اطمینان را به جامعه برگرداند و شرایطی در شان ملت شریف ایران را به ارمغان آورد.

 

وی در خصوص وظیفه دولت ها نیز گفت: ایجاد عدالت آموزشی، درمان، مسکن و معیشت وظیفه و رسالت اصلی دولت هاست و هرکس بگوید در این حوزه اختیارات نداشته یا ندارد بی انصافی کرده و حق الناس بر گردن او خواهد بود

 

محمد ادامه داد: مردم مراقب باشند برخی بدنبال یک نمایش تبلیغاتی در توافق جدید هسته ای هستند که صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و نباید دوباره سفره مردم گروگان برجام شود.

 

این مهندس برتر جهان همچنین در خصوص رفتارهای امریکا گفت:در چشم انداز پیشرفت امریکا رسیدن به انرژی های فسیلی غرب آسیا یک امتیاز حیاتی است و آنها با هر حکومتی در ایران مستقر باشد مشکل خواهند داشت برای مثال آنها لیبی، سوریه، عربستان ، عراق، یمن ،افغانستان و حتی کشورهای افریقایی و حتی در کودتای ترکیه سعی میکنند مردم را به سمت استضعاف و اغتشاش بکشانند چرا که هدفشان سلطه بر منابع مسلمین است

 

دکترسعیدمحمد در پایان خاطرنشان کرد: من باهیچ کس و هیچ جریان عقد اخوت نبسته ام و دولت را شرکت سهامی نمیدانم بلکه معتقدم با بهره مندی از جوانان مومن و جهادی و غیرسفارشی فارغ از دو قطبی های رایج میشود از این پیچ حساس تاریخی عبور کرد .

 

در ادامه این نشست دکتر شهرام نورمحمدی فرزند رزمنده و برادر شهیر ، دکتر مهرداد صناعی فرزند شهید امیر سرتیپ صناعی، دکتر پیشوایی فرزند جانباز و پویان غلامی سامان فرزند جانباز انقلاب اسلامی به بیان نظرات به نمایندگی از فرزندان شاهد وایثارگرکشور پرداختند

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار