رئیس دفتر وزیر نفت باز هم حاشیه ساز شد / عضویت در هیئت مدیره صنایع پتروشیمی خلیج فارس با وجود مخالفت رئیس سازمان خصوصی سازی

به گزارش اختصاصی رصد روز ، عضویت پیام کهتری در هیئت مدیره صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مخالفت سازمان خصوصی با این انتصاب چالش دیگری است که توسط رئیس دفتر وزیر نفت رقم خورده و اگر برای مسائل مربوط به پیام کهتری چاره اندیشی نشود وجهه وزارت نف...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، عضویت پیام کهتری در هیئت مدیره صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مخالفت سازمان خصوصی با این انتصاب چالش دیگری است که توسط رئیس دفتر وزیر نفت رقم خورده و اگر برای مسائل مربوط به پیام کهتری چاره اندیشی نشود وجهه وزارت نفت و شخص وزیر توأمان خدشه دار خواهد شد.

افشای فیش نجومی او تنها چندماه پس از شروع به کار دولت سیزدهم و پس از آن افشاگری بی سابقه شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما درباره این چهره واکنشهاتی زیادی را به دنبال داشت.

جدیدترین حاشیه رئیس دفتر وزیر نفت

 

اما در جدیدترین این حاشیه ها عضویت او در هیئت مدیره صنایع پتروشیمی خلیج فارس است. طبق مصوبه مجمع این شرکت در ۲۵ دی ماه سال قبل و جلسه هیئت مدیره ۳ اسفند ۱۴۰۰ پیام کهتری به عنوان عضو غیرموظف هیئت مدیره صنایع پتروشیمی خلیج فارس انتخاب شد. این موضوع با واکنش سازمان خصوصی سازی همراه بود در تاریخ ۱۱ خرداد سال جاری این سازمان در نامه به علی عسگری که انتصاب خود او به عنوان مدیرعامل این شرکت با حواشی فراوانی روبرو بود نوشت ” با توجه به تصدی آقای کهتری در سمت مدیرکل دفتر وزارتی وزارت با ثبت صورتجلسه فوق الذکر مخالفت می شود.

این در حالیست که پس از این نامه که حجت را بر مدیران و شخص علی عسگری تمام می کرد هنوز واکنشی دیده نمی شود و اطلاعیه ای نیز مبنی بر تمکین به نامه سازمان خصوصی سازی در سایت کدال و پرتال شرکت مشاهده نمی شود و ترکیب اعضای هیئت مدیره دست نخورده باقی مانده.

بدون شک این موضوع بدعت بدی را به جا خواهد گذاشت و من بعد نامه سازمانها بالادستی را از حالت دستور به پیشنهاد تغییر می دهد ضمن اینکه با توجه به مسئولیت پیام کهتری در وزارت نفت این شائبه ایجاد می شود که مقاومت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این باره به نقش جواد اوجی ارتباط دارد که در هر دو صورت تبعات زیادی را برای کشور خواهد داشت.

7fc2df27 8f93 49cf 9946 d4740d01f3b3

26b35eac 6784 4935 b2f9 89638e4b5951

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار