رابطه جدید الهام چرخنده با سحر قریشی | عکس الهام چرخنده و سحر قریشی در کنار هم

به گزارش رصد روز، الهام چرخنده متولد ۱۳۵۷ است. الهام چرخنده با بازی در سریال آوای باران بسیار شناخته شد. الهام چرخنده از همسر اولش طلاق گرفته است. همسر سابق الهام چرخنده فرشید نوابی است.   الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی...

به گزارش رصد روز، الهام چرخنده متولد ۱۳۵۷ است. الهام چرخنده با بازی در سریال آوای باران بسیار شناخته شد. الهام چرخنده از همسر اولش طلاق گرفته است. همسر سابق الهام چرخنده فرشید نوابی است.

 

الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است در کسوت بازیگری کاری را انجام نداده است، در خصوص فعالیت هایش غیر از بازیگری اظهار داشت:«هم اکنون دوسال است که در سینما نقشی به من پیشنهاد نشده و دلیل این موضوع را نمی دانم؛ ولی در حال حاضر مشغول ساخت برنامه ای ۳۰ قسمتی با نام «با من قدم بزن» با موضوع معضلات اجتماعی هستیم. من در این کار به عنوان مجری برنامه و البته تهیه کننده مشغول به فعالیت هستم. قرار است این برنامه از شبکه دو پخش شود.»

بازیگر سریال «آوای باران» ادامه داد:«در این مدت که کار بازیگری انجام ندادم، به مستند سازی مشغول بودم و مستندی ۱۰ قسمتی با موضوع شهدای اقلیت را ساختم.»

چرخنده در انتها اظهار داشت:«امیدوارم در ادامه مسیر هموار شود و باز هم به بازیگری بپردازم.»

الهام چرخنده

الهام چرخنده از قرائت قرآن تا والیبال

الهام چرخنده در مهدیه تهران، قاری قرآن بود و به مدت چند سال رشته والیبال را در عرصه ملی ادامه داده است. او سالها در بسیج مساجد نقاشی را تدریس می کرد.

الهام چرخنده

ماجرای تغییر حجاب الهام چرخنده

الهام چرخنده در نوروز سال ۱۳۹۳ با انتشار یک ویدیو و در پوشش چادر به رهبر انقلاب فرا رسیدن عید را تبریک گفت و تغییر حجاب خود را علنی کرد. همین اقدام او باعث حمایت و مخالفت های بسیاری شد. بسیاری از طرفداران، او را سمبل تبلیغات چادر دانسته و از او حمایت کردند.

الهام چرخنده از آن پس شروع به فعالیت های اجتماعی برای تبلیغات حجاب و چادر کرد و به گفته خود، مشکلات بسیاری را در این راه متحمل شد.

تقدیر از الهام چرخنده در مجلس

در سال ۱۳۹۳، کمیسیون فرهنگی مجلس نهم با دعوت از الهام چرخنده، به خاطر فعالیت در زمینه دفاع و گسترش فرهنگ ایرانی تقدیر کردند.

الهام چرخنده

بازیگری الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگری خود را برای اولین بار با فیلم عروسی مهتاب به کارگردانی خسر ملکان در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. سریال داروخانه پرماجرا به کارگردانی رسول نجفیان اولین کار تلویزیونی الهام چرخنده است که در سال ۱۳۷۹ پخش شد.

الهام چرخنده

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار