رشد ۱۵۰ درصدی سرمایه شرکت ثمسکن از ۶۳۰ میلیارد تومان به ۱۵۸۰ میلیارد تومان/ با توجه به تحولات اقتصادی و تغییرات مثبت در رویکردهای دولت جدید، بازار مسکن از رکود خارج می‌شود

مدیرعامل شرکت ثمسکن از رشد ۱۵۰ درصدی سرمایه شرکت ثمسکن از ۶۳۰ میلیارد تومان به ۱۵۸۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، محسن علیزاده، اظهار کرد: در برنامه‌های خود برای ادامه سال ۱۴۰۳ تمرکز ویژه‌ای بر روی افزایش سرمایه و ایجاد گشایش اقتصادی برای سهامداران داریم. مدیرعامل ثمسکن، با اشاره به رشد ۱۵۰ درصدی سرمایه از ۶۳۰ میلیارد تومان به ۱۵۸۰ میلیارد تومان، اعلام کرد که این افزایش سرمایه از محل اندوخته سرمایه‌گذاری و سود انباشته انجام شده و در حال حاضر در مرحله حسابرسی قرار دارد.

وی همچنین از تلاش‌های تیم مالی شرکت برای افشای به‌موقع صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای خبر داد و تاکید کرد که برای اولین بار طی دو دهه گذشته، صورت‌های مالی به‌موقع افشا شده است. یکی از اولویت‌های مهم این شرکت در مجمع آینده، ارائه صورت‌های مالی مقبول به سهامداران است که پیش از این به صورت مشروط ارائه شده بود.

علیزاده ادامه داد: برنامه دیگر شرکت ثمسکن، تعریف و اجرای پروژه‌های جدید در حوزه مسکن است تا علاوه بر رشد شرکت، رضایت سهامداران نیز تامین شود. مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در ادامه به سهامداران حقیقی و حقوقی نوید داد که این شرکت تمام تلاش خود را برای ایجاد سود بیشتر و گشایش اقتصادی در سال آینده خواهد کرد.

وی همچنین پیش‌بینی کرد که با توجه به تحولات اقتصادی و تغییرات در رویکردهای دولت جدید، بازار مسکن از رکود خارج شده و رشد قابل توجهی در سال آینده تجربه کند. مدیرعامل شرکت ثمسکن در پایان بااشاره بر تعهد شرکت به تحقق انتظارات سهامداران تاکید کرد و اعلام داشت که تلاش‌های مداوم برای بهبود وضعیت مالی و توسعه پروژه‌ها در راستای منافع جامعه سهامداری ادامه خواهد داشت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار