طرح قرض الحسنه باران با نتایجی متفاوت

رشد ۱۴۹ درصدی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در بانک دی

بانک دی با طرح وام قرض الحسنه باران در سال جدید اتفاقی نو را در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه رقم زد تا در آمار شاهد رشد قابل توجه این بانک باشیم.

به گزارش اختصاصی رصد روز، افزایش تسهیلات تکلیفی بانکهای کشور شرایط متفاوتی را بری شبکه بانکی در یکسال گذشته رقم زد. به باور برخی کارشناسان افزایش حجم پرداخت تسهیلات تکلیفی باید متناسب با رشد شاخصه های اقتصادی در لایه های مختلف باشد چرا که در غیر اینصورت شاهد رشد پایه پولی کشور خواهیم بود. بانکهای کشور به منظور عمل به منویات و راهبرد اقتصادی و نیز تحقق پرداخت تسهیلات تکلیفی طرحهای مختلفی را در دستور کار قرار دادند که نتایج آن در گزارشات مالی بانکها خروجی مثبتی را روایت می کند.

بانک دی از جمله بانکهای خصوصی کشورست که میزان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در آن قابل توجه می نماید. براساس آمار ماهانه مانده تسهیلات قرض الحسنه بانک دی در دوماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ به بیش از ۱۸ هزار و ۱۵۰ میلیارد رسید. این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۱۴۹ درصد افزایش داشته که به نسبت میانگین  رشد بانکهای کشور  در این مدت باید بانک دی را جزو بالانشین های شبکه بانکی از این حیث دانست.

بانک دی با طرح وام قرض الحسنه باران در سال جدید اتفاقی نو را در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه رقم زد تا در آمار شاهد رشد قابل توجه این بانک باشیم.

این بانک که در دوماهه ابتدایی سال موفق به افزایش درآمد تسهیلاتی خود شد و در عین حال طبق آمار مجموع تسهیلات را خود را به میزان ۱۵ هزار میلیارد ریال بهبود بخشید همزمان با اجرایی کردن وام قرض الحسنه باران نتیجه ای متفاوت را به ثبت رساند.

در طرح وام قرض الحسنه باران به حقیقی ها و حقوقی ها به ترتیب تا سقف ۳۰۰ و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد.

مدت سپرده گذاری در این طرح حداقل ۱ ماه و حداکثر ۱۲ ماه است و در صورت رعایت حداقل مبلغ طی دوره سپرده گذاری، امتیاز اعطای وام قرض‌الحسنه طرح بر اساس میانگین دوره سپرده‌گذاری محاسبه می‌شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع : رصد روز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار