رشد ۲۸۱ درصدی بیمه ما در صدور بیمه نامه طی یکماه

بیمه ما در یکماهه شهریور موفق شد تا میزان صدور حق بیمه خود را نسبت به یکماهه مرداد به میزان 281 درصد افزایش دهد که در نوع خود رکوردی قابل توجه در صنعت بیمه است.

به گزارش اختصاصی رصد روز، بیمه ما در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری از ظرفیت های قابل توجهی رونمایی کرد که نتایج آن در گزارشات مالی و فنی قابل مشاهده است. این شرکت بیمه ای که در حال حاضر از حیث صدور بیمه نامه های زندگی پیشتاز صنعت بیمه است در نیمه نخست سال جاری در رقابت با سایر شرکتهای بیمه ای کارنامه ای قابل توجه از خود بجا گذاشت.

از نکات قابل توجه در نتایج ۶ ماهه بیمه ما را باید در عملکرد شهریور ماه آن دید. بیمه ما در یکماهه شهریور موفق شد تا میزان صدور حق بیمه خود را نسبت به یکماهه مرداد به میزان ۲۸۱ درصد افزایش دهد که در نوع خود رکوردی قابل توجه در صنعت بیمه است.

بیمه ما که در یکماهه مرداد ۱۴۰۳ توانسته بود ۵ هزار و ۲۳ میلیارد ریال بیمه نامه صادر کند در یکماهه شهریور با صدور ۱۹ هزار و ۱۳۶ میلیارد ریال جهش ۲۸۱ درصدی را خلق کرد که می توان از آن به عنوان دستاورد منحصر بفرد بیمه ما یاد کرد.

به این ترتیب مجموع حق بیمه های صادر شده از بیمه ما طی ۶ ماهه ۱۴۰۳ به بیش از ۵۰ هزار و ۲۱۲ میلیارد ریال رسید و نسبت خسارت آن نیز با احتساب پرداخت ۲۱ هزار و ۱۳۵ میلیارد ریال ۴۲ درصد دیده می شود.

سایر بررسی ها نشان می دهد که میزان صدور حق بیمه های صادر شده در بیمه ما در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۴۱ درصدی همراه بوده و میزان خسارت پرداختی نیز در نمیسال ابتدایی ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه رشد ۱۰۹ درصدی را گزارش می کند.

گفتنیست بیمه نامه های درمان و زندگی اندوخته دار به ترتیب با سهم ۲۸ و ۲۶ درصدی بیشترین سهم از سبد حق بیمه های صادر شده از بیمه ما را در پایان شهریور ۱۴۰۳ در اختیار دارند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع : رصد روز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار