رشد ۳۲ درصدی درآمدهای بانک ملت

بررسی درآمدهای عملیاتی بانک ملت در دوماهه ابتدایی سال جدید حکایت از رشد 32 درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

به گزارش اختصاصی رصد روز، بانک ملت با رشد شاخصه های مالی در دو سال گذشته گام مهمی را در راستای اجرای قانون هماهنگ تحول در شبکه بانکی برداشته که این موضوع علاوه بر نمود قابل توجه در مشارکت این بانک در طرحها و پروژه های کلان تأثیر قابل توجهی بر ارکان مالی آن گذاشته است.

نمودار حرکتی بانک ملت در بازار سرمایه و بازخورد ایجاد تحول در سبک مدیریت بانکداری در صورتهای مالی حاکی از شیب منطقی و قابل توجهیست که مهمترین خروجی آن تثبیت انضباط مالی و افزایش نقش آفرینی آن در بخش های نیازمند مشارکت قابل مشاهده خواهد بود.

حضور مستمر نماد وبملت در بین نمادهای اثرگذار بر شاخص بورس و جابجایی رکوردهای پرداخت تسهیلات به دو بخش خصوصی و دولتی و نیز جلودار بودن بانک ملت در بستر بانکداری دیجیتال بیانگر درک صحیح از تحولیست که مدتها محل چانه زنی فعالان اقتصادی، اصحاب رسانه و مدیران شبکه بانکی بود.

بررسی ها نشان می دهد که بانک ملت در ادامه نوار موفقیتهایش در سال جدید نیز شروع خوبی را به نمایش گذاشته که این مسئله سیگنال خوبی را برای سهامداران این بانک مخابره می کند.

براساس این گزارش بررسی درآمدهای عملیاتی بانک ملت در دوماهه ابتدایی سال جدید حکایت از رشد ۳۲ درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

بانک ملت با افزایش درآمد پرداخت تسهیلات، سپرده گذاری، اوراق بدهی و سرمایه گذاری در دو ماهه فروردین و اردیبهشت موفق شد تا علاوه بر اینکه میزان درآمدزایی خود را از محل این فعالیتها به نسبت قابل توجهی افزایش دهد بلکه این موضوع اثر خوبی بر تراز مالی بانک داشت.

بانک ملت در دو ماهه ۱۴۰۳ میزان درآمدهای عملیاتی خود را به ۳۳۶ هزار و ۶۰ میلیارد ریال رساند تا عملکرد خوب خود در پایان سال گذشته را استمرارر بخشد.

بیشترین میزان رشد درآمدهای بانک ملت در پایان اردیبهشت سال چاری نسبت به مدت مشابه در بخش سپرده گذاری مشاهده می شود. درآمد سپرده گذاری این بانک در پایان دوماهه سال جاری ۱۵ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال بود که این رقم اردیبهشت سال گذشته ۹ هزار و ۲۷۶ میلیارد ریال نشان می دهد.

گفتنیست درآمد تسهیلات اعطایی بانک ملت براساس گزارشات دو ماهه با افزایش ۳۰ درصدی همراه بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع : رصد روز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار