سهامداران بانک سینا بخوانند؛

رشد ۳۷ درصدی سود هر سهم بانک سینا به فاصله دوماه از انتشار صورتهای مالی ۹ ماهه ۱۴۰۲

سود هر سهم بانک سینا که یکی از مهمترین پارامترهای درآمدزایی بنگاههای اقتصادی محسوب می شود در حالی در ابتدای اسفندماه به 804 ریال رسیده است که نسبت به پایان آذرماه رشد 37 درصدی را نشان می دهد.

به گزارش رصد روز، بانک سینا در پایان ۹ ماهه ۱۴۰۲ضمن اینکه توانست رشد منابع خود را در شبکه بانکی نسبت به سنوات قبل افزایش دهد بلکه در همه شاخصهای مالی روند رو به رشد را گزارش کرد تا در ماراتن نه ماهه ۱۴۰۲ جزو بانکها پیشرو در تعدیل تراز مالی و حرکت به سمت افزایش سوددهی باشد.

بانک سینا ضمن اینکه در همه شاخصهای تعیین کننده گزارشات مالی دستاورد خود را نسبت به ۹ماهه ۱۴۰۱ ارتقاء داد بلکه با استناد به صورتهای منتشر شده سنوات قبل مشخص می شود که بسیاری از شاخصها در این بانک نسبت به پایان سال گذشته نیز با افزایش همراه بود تا پایان آذرماه سال جاری شاهد پیشرفت قابل توجه در ساختار مالی و افزایش انتفاع سهامداران باشیم.

یکی از نکات قابل توجه در گزارشات مالی بانک سینا در پایان آذرماه ۱۴۰۲ رشد ۱۶۱ سود خالص هر سهم این بانک نسبت به مدت مشابه سال قبل بود. سود خالص هر سهم بانک سینا در آذرماه ۱۴۰۲ در حالی به ۵۸۶ ریال رسید که این مقدار در ۹ماهه سال گذشته ۲۲۴ ریال بود که نشان میدهد تلاشها برای استحکام وضعیت مالی و دستیابی به خلق سود بیشتر برای سهامداران خرد با جدیت در مجموعه مدیریتی این بانک دنبال میشود.

رشد ۷۸ درصدی بازه سرمایه بانک سینا در پایان نه ماهه سال جاری

بررسی ها نشان می دهد که نسبت بازه سرمایه این بانک در پایان ۹ ماهه سال جاری ۷۸.۲ درصد بود که نسبت به پایان سال گذشته ۳۴.۱ درصد پیشرفت را نشان میدهد ضمن اینکه این نسبت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۸.۴ درصد افزایش خلق کرده است تا همه سهامداران بانک سینا در گروه بانکی باخیالی آسوده ادامه سال را به نظاره بنشینند.

سود هر سهم بانک سینا به ۸۰۴ ریال رسید

مهمترین مسئله ای که می تواند بیش از هر موضوعی برای سهامداران بانک سینا جذاب باشد رشد ۳۷ درصدی سود هر سهم این بانک در ابتدای اسفندماه نسبت به پایان آذرماه سال جاریست. با مراجعه به تابلوی معاملاتی بانک سینا در اولین روز معاملات اسفند ماه مشخص می شود که EPS این بانک به ۸۰۴ ریال رسیده که یکی از مهمترین شاخص های درآمدزایی برای بنگاههای اقتصادی به حساب می آید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط