رضا درویش: حکم بیرانوند سیاسی است!

رضا درویش پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل چادرملو در جمع خبرنگاران در خصوص محرومیت تعلیقی بیرانوند اظهاراتی را مطرح کرد.

به گزارش رصد روز، رضا درویش پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل چادرملو در جمع خبرنگاران در خصوص محرومیت تعلیقی بیرانوند اظهاراتی را مطرح کرد.

 

بعد از آن شبی که سقف قرارداد‌ها را ناخودآگاه چند ساعت مانده به پایان وقت بالا بردند، امروز یکی از روزهای سیاه فوتبال ایران بود و لکه‌ ننگی رقم خورد. هیچ ادله قانونی وجود ندارد و همه دوستان که آرا را دادند در جلسات خصوصی به من گفتند که هیچ امکانی که رأی را بتوان تعلیق کرد وجود ندارد.

مشکل‌ اینها با پرسپولیس است. شما ببینید ۳ ساعت قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات، سقف را افزایش می‌دهند، یعنی می‌خواهند با پرسپولیس مقابله کنند. جالب این است که می‌گویند فیفا و AFC سیاسی هستند، در حالی که خودشان سیاسی‌تر هستند. چرا وقتی که خودشان انجام می‌دهند سیاسی نیست و دیگران را متهم می‌کنند. هواداران بدانند که اینها قهرمانی‌های مکرر پرسپولیس را برنمی‌تابند و از این جهت از همه ابزارها برای اینکه جلوی قهرمانی‌ها را بگیرند استفاده می‌کنند.

امروز با یکی از وکلای CAS صحبت کردم، او گفت که نمی‌خواهد شما دفاعیه بنویسید همین آرا را بفرستید به نفع شما رأی می‌دهند. ما به استیناف شکایت می‌کنیم. به شما بگویم که رأی استیناف را هم چند ماه طول می‌دهند. چطور یک نفر دیشب مصاحبه‌ای کرد و شبانه حکم صادر کردند و نگذاشتند به صبح بکشد اما حکم ما ۴ ما طول کشید و بهانه‌های مختلف آوردند. اینها نشان دادند که با پرسپولیس موضع دارند و قهرمانی‌های ما را برنمی‌تابند و هواداران هم هوشیار باشند. ۲ سال پیش و سال گذشته هم نمی‌خواستند پرسپولیس قهرمان شود. دیدید که رئیس فدراسیون هم از یک تیم دیگر عذرخواهی کرد. به هرجهت وظیفه‌مان این است که حقوق مردم را به آنها بازگردانیم و تا جایی که لازم است پیگیری می‌کنیم تا روح آن جوان ۲۳ ساله‌ای که دار فانی را وداع گفت، آرامش پیدا کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار