رقص تلخ مصطفی زمانی با چشمانی گریان+ ویدیو

رقص تلخ مصطفی زمانی با چشمان اشکبار مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

به گزارش رصد روز، رقص تلخ مصطفی زمانی با چشمان اشکبار مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

مصطفی زمانی ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۱ در املش، گیلان، به دنیا آمد. پدر مصطفی زمانی اهل مازندران و مادرش یک بانوی گیلانی است. بازیگر نقش یوزارسیف سریال یوسف پیامبر، عضو یک خانواده ۷ نفره است و ۱ خواهر و ۳ برادر دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

 

ازدواج و همسر مصطفی زمانی
برخلاف اخبار متعددی که مبنی بر ازدواج مصطفی زمانی و همسرش، در فضای مجازی منتشر می شود، این بازیگر تا کنون هیچ خبر رسمی در این مورد منتشر نکرده و اینطور که پیداست، یوزارسیف معروف همچنان مجرد است.

شروع بازیگری و اولین فیلم مصطفی زمانی
مصطفی زمانی در سال ۱۳۸۵ پا به دنیای بازیگری گذاشت و به عنوان نقش یوسف در سریال یوسف پیامبر فرچ الله سلحشور برای اولین بار دیده شد و همین حضور نقطه آغاز شهرت او شدو

یوسف پیامبر، نام یک مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی یوسف به کارگردانی فرج الله سلحشور است. این سریال به داستان پر فراز و نشیب زندگی یوسف می پردازد. مصطفی زمانی در این سریال نقش حضرت یوسف را بازی کرد.

 

انتخاب مصطفی زمانی به عنوان بازیگر نقش یوزارسیف
از بچگی عاشق بازیگری بوده وقتی وارد دانشگاه شد به بازیگری در تئاتر پرداخت. از طریق دوستش متوجه شد برای سریال یوسف دنبال بازیگر هستند؛ در تست اول او با استرس دیالوگهایش را فراموش اما در تست دوم موفق شد و قراردادی ۶ ماهه امضا کرد و وارد پروژه یوسف پیامبر شد؛ پروژه ای که ابتدا قرار بود ۱۸ ماهه تمام شود اما ۳۳ ماه طول کشید.

سریال یوسف پیامبر به کارگردانی فرج الله سلحشور تیرماه سال ۸۷ روی آنتن رفت و به دلیل استقبال مردم بارها و بارها از شبکه های مختلف سیما پخش شد. مصطفی زمانی در این سریال با محمود پاک نیت، جعفر دهقان، عباس امیری، جهانبخش سلطانی، رحیم نوروزی، مهوش صبرکن، الهام حمیدی، پروانه معصومی، لیلا بلوکات همبازی بود.

نسبت حسین جعفری و مصطفی زمانی
حسین جعفری بازیگر نقش نوجوانی یوسف پیامبر با مصطفی زمانی نسبت فامیلی داشته و پسرعمه مصطفی زمانی است.

مصطفی زمانی در شهرزاد
مصطفی زمانی در نقش فرهاد سریال شهرزاد، به همراه شهاب حسینی مثلث عشقی این سریال را تشکیل میدادند. سریال شهرزاد حسن فتحی، یکی از محبوب ترین سریال های مصطفی زمانی در شبکه نمایش خانگی بود که استقبال مردم از این سریال باعث شد تا فصل دوم و سوم شهرزاد نیز ساخته شود. علی نصیریان، مهدی هاشمی، فریبا متخصص و محمود پاک نیت دیگر بازیگران سریال شهرزاد را تشکیل میدهند.

مصطفی زمانی در فیلم آیدا و سارا
مصطفی زمانی در “آیدا و سارا”، برخلاف تقش های مهربان و محبوب همیشگی اش، نقش یک بسازبفروش فاسد را داشت که با ایجاد روابطی خاص برنده مناقصه های مهم می شود. این بازیگر مرد ایرانی در این فیلم با پگاه آهنگرانی و غزل شاکری همبازی بود.

مصطفی زمانی در فیلم یک روز بخصوص
مصطفی زمانی در یک روز بخصوص نقش روزنامه نگاری را داشت که درگیر مبارزه ای جدی با فساد اقتصادی شده ولی بیماری خواهرش وی را در برابر وسوسه فساد قرار می دهد و….. فرهاد اصلانی، پریناز ایزدیار و محسن کیایی از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی، ساخته همایون اسدیان بودند.

 

مصطفی زمانی در فیلم قصه پریناز
این فیلم که به کارگردانی بهرام بهرامیان ساخته شد، تجربه ای متفاوت برای بازیگر نقش یوسف بود. مصطفی زمانی در فیلم پریناز با گریمی متفاوت جلوی دوربین رفت. مصطفی زمانی که پیش از این فیلم، با بهرام بهرامیان و در فیلم آل همکاری داشت، پریناز را با بازیگرانی همچون طناز طباطبایی و فرهاد آئیش به پایان رساند.

مصطفی زمانی در فیلم جیب بر خیابان جنوبی
مصطفی زمانی در این فیلم بازیگر نقش کاوه و کاراکتری متفاوت بود که با بازیگرانی چون امیر جعفری، لیلا بلوکات، بهناز جعفری و هومن برق نورد همکاری داشت. مصطفی زمانی در فیلم جیب بر خیابان جنوبی ساخته سیاوش اسعدی در سال ۹۰ با نقشی متفاوت تر از نقش های قبلی اش جلوی دوربین رفت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار