رهن آپارتمان با نقدینگی ۵۰۰ میلیون تومانی

با نقدینگی 500 میلیون تومان می توانید به راحتی آپارتمانی 50 متری در تهران اجاره کنید. اما با این میزان نقدینگی در اصفهان و شیراز امکان اجاره آپارتمانی 100 متری هم وجود دارد .

به گزارش رصد روز، با نقدینگی ۵۰۰ میلیون تومان می توانید به راحتی آپارتمانی ۵۰ متری در تهران اجاره کنید. اما با این میزان نقدینگی در اصفهان و شیراز امکان اجاره آپارتمانی ۱۰۰ متری هم وجود دارد .

با بودجه‌ای معادل ۵۰۰ میلیون تومان در سه شهر تهران، اصفهان، شیراز آپارتمانی با چه امکاناتی می‌توان رهن کرد؟ بنا به مشاهدات ما، با این مبلغ می‌توان آپارتمانی تا متراژ ۷۵ مترمربع به صورت رهن کامل اجاره کرد؛ البته بسته به موقعیتی منطقه‌ای که ملک در آن قرار گرفته و متناسب با بودجه مورد نظر امکانات متغیر است.

اما در مجموع، در شهرهای اصفهان و شیراز، می‌توان با ۵۰۰ میلیون تومان واحدی با مساحت دوبرابری و نوسازتر به صورت رهن کامل اجاره کرد.

در تهران و در محله نیروهوایی، واحدی ۵۵ متری و ۱۳ سال ساخت، دارای پارکینگ و انباری و در محله هفت چنار، آپارتمانی ۷۱ متری، دو خواب و دارای پارکینگ و انباری با ۵۰۰ میلیون تومان رهن کامل آگهی شده است.

در اصفهان و در محله کوجان، برای واحدی با ۱۲۸ مترمربع زیربنا و ۱۳ سال عمربنا، دارای دو خواب و آسانسور، پارکینگ و انباری و در محله سجادیه، برای واحدی ۸۰ متری و ۶ سال ساخت و دارای پارکینگ ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

در شیراز، در محله رضوان، واحدی ۱۰۵ متری و ۷ سال ساخت، دارای ۲ خواب و آسانسور و پارکینگ و در محله هویزه، واحدی ۱۰۶ متری و ۱ سال ساخت و دارای امکانات مذکور، ۵۰۰ میلیون تومان با بودجه مورد نظر می‌توان رهن اجاره کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار