رپر مشهور آمریکایی: با قرآن به آرامش می رسم

به گزارش رصد روز، یم در یک استوری عکس قرآن را منتشر کرد و نوشت« نمیتواند صبر کند تا به خانه برسد و آن را بخواند». همچنین در پستی با انتشار عکس قرآن مجید از دستیابی به آرامش درونی گفت. د گیم کیست؟ جیسون ترل تیلور (به انگلیسی: Jayceon Terre...

به گزارش رصد روز، یم در یک استوری عکس قرآن را منتشر کرد و نوشت« نمیتواند صبر کند تا به خانه برسد و آن را بخواند». همچنین در پستی با انتشار عکس قرآن مجید از دستیابی به آرامش درونی گفت.

رپر مشهور آمریکایی با قرآن به آرامش می رسد.

د گیم کیست؟

جیسون ترل تیلور (به انگلیسی: Jayceon Terrell Taylor) با لقب هُنری دِ گِیم (به انگلیسی: The Game) متولد ۲۹ نوامبر ۱۹۷۹ خواننده رپ و هنرپیشه آمریکایی است.

وی در حال حاضر با Tiffney Cambridge ازدواج کرده و دارای یک دختر و دو پسر است.

د گیم کار خود را در سال ۲۰۰۱ شروع کرد در کمپانی وال استریت رکوردز؛ او اوایل سال ۲۰۰۲ وال استریت رکوردز راترک کرد و به Get low records پیوست.

در همان اوایل او با کمک JT the Bigga Figga میکس تیپی به نام You know what it is با تنظیم DJ Ray را جمع‌آوری کرد.

سر انجام میکس تیپ به دست پاف ددی رسید. پاف ددی از میکس تیپ وی استقبال کرد و او را در همان اوآخر سال ۲۰۰۲ وارد کمپانی خود یعنی پسر بد کرد بعد پنج ماه فعالیت در BAD BOY RECORDS دکتر دره فهمید که او استعداد خوبی دارد و او را در سال ۲۰۰۳ وارد افترمث کرد.

د گیم با فعالیت خوبی که داشت وارد گروه جی-یونیت و در کنار فیفتی سنت و لوید بنکس دو تن از بزرگان رپ جهان به کمک دکتر دره و فیفتی سنت شد.

گیم به همراه این گروه اولین آلبوم خودش با نام «مستند» را وارد بازار کرد که این آلبوم موفق شد دو جایزه گرمی را بدست آورد.

اولین آلبوم د گیم است که برای وی موفقیت‌های زیادی آورده است در این آلبوم وی با افرادی چون دکتر دره، فیفتی سنت، امینم، نیت داگ، باستا رایمز و… همکاری داشته.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار