زنان ناصرالدین شاه در اتاق گریم+ عکس

  عکس بازیگران زن جیران را در اتاق گریم مشاهده می کنید. به گزارش رصد روز، جیران یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر عاشقانهٔ تاریخی به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی احسان جوانمرد و فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه است. داستان این مجمو...

 

عکس بازیگران زن جیران را در اتاق گریم مشاهده می کنید.

به گزارش رصد روز، جیران یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر عاشقانهٔ تاریخی به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی احسان جوانمرد و فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه است. داستان این مجموعه به وقایع بعد از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین‌شاه با جیران می‌پردازد.گروه بازیگران این مجموعه بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، مریلا زارعی، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، ستاره پسیانی، امیر جعفری، غزل شاکری، سمیرا حسن‌پور، مرتضی اسماعیل کاشی، رؤیا تیموریان، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر، الهام نامی، نهال دشتی، کتانه افشاری‌نژاد، و بهناز نازی هستند.

مراحل فیلم‌بردای جیران اواخر مرداد ۱۴۰۰ در خوانسار و گلپایگان به اتمام رسید. قسمت اول این مجموعه پس از چند بار به تعویق در ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ از طریق سرویس پخش اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد و در ۲۹ تیر ۱۴۰۱ به‌دلیل «نقض مالکیت ادبی و هنری» توقیف شد. پخش جیران از ۲۵ شهریور از سر گرفته خواهد شد. جیران نظرات ضد و نقیضی را از سوی منتقدان دریافت کرده‌است.

 

شش

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار