زیبایی چشمگیر همسر اول ناصرالدین شاه+ عکس

تغییر چهره و تیپ «گلین» سریال جیران بعد ۴ سال در ۳۹ سالگی مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

به گزارش رصد روز، تغییر چهره و تیپ «گلین» سریال جیران بعد ۴ سال در ۳۹ سالگی مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

سمیرا حسن پور که نقش «گلین» را در سریال جیران بازی می کرد، اکنون ۳۹ ساله است و در ادامه تصاویری از تغییر تیپ و چهره او بعد ۴ سال از ایفای نقش گلین را می بینید.

 

سمیرا حسن‌پور (زادهٔ ۱۶ آذر ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. اولین حضور او در سینما برای فیلم تمشک (۱۳۹۲) بود که برای آن نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد. او برای نقش‌آفرینی در سه کام حبس (۱۳۹۸) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

سمیرا حسن‌پور در ۱۶ آذر ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. پدرش مجسمه‌ساز است و مادرش خانه‌دار. او دو برادر بزرگتر از خود دارد؛ یکی از آن‌ها مهندس عمران است و دیگری مهندس برق. حسن‌پور هنگام تحصیلات در دبیرستان به هنر علاقه‌مند شد. او بازیگری را با تئاتر دانشکده و با تشویق استادش، بهرام بیضایی و نیز حضور در کلاس‌های بازیگری آغاز کرد. او در رشته نمایش تحصیل کرد و لیسانس خود را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گرفت.

حسن‌پور سال ۱۳۸۵، برای نخستین بار در نمایش مجلس شبیه؛ در ذکر مصایب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین به کارگردانی بیضایی، روی صحنه تئاتر رفت. او در سریال چاردیواری و پایتخت سیروس مقدم و همچنین سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و تله فیلم‌های آوا و مردان نمکی حضور داشته است. حضور در پایتخت نگاه‌ها را به او جلب کرد.

9 661cd34ff1d0f

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار