سارا بهرامی دچار حادثه شد+ جزئیات

سارا بهرامی در اجرای نمایش «جیب‌های پر از نان» دچار حادثه شد.

به گزارش رصد روز، در آستانه اجرای نمایش «جیب‌های پر از نان» و در اجرای جنرال این نمایش، سارا بهرامی دچار حادثه شد و رباط صلیبی او آسیب جدی دید.

این حادثه باعث تعویق در اجرای نمایش «جیب‌های پر از نان» شد و علی‌رغم استقبال از این نمایش، با ۳روز تاخیر در اجرا، از روز جمعه ۱۵ تیرماه روی صحنه می‌رود.

سارا بهرامی پس از ۱۶۰۷ روز به عرصه تئاتر  بازگشته و برای ایفای نقش در نمایش «جیب‌های پر از نان» ۲ماه تمرین کرده بود، او پس از طی دوران نقاحت با حضور پزشک متخصص روی صحنه تئاتر باز می‌گردد.

نمایش «جیب‌های پر از نان» به کارگردانی علیرضا گودرزی و تهیه کنندگی دکتر جلال تیموری از جمعه ۱۵ تیرماه به مدت یک ماه در تماشاخانه ایرانشهر، سالن استاد سمندریان از ساعت ۲۱:۱۵ روی صحنه می‌رود.

این نمایش روایتی از ماتئی ویسنی یک است که وحید رهبانی آن را ترجمه کرده است.

سارا بهرامی (زادهٔ ۱۳۶۱) بازیگر اهل ایران است. او برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی پروانه (۱۳۹۲) به شهرت رسید و برای بازی در نقش مکمل فیلم خانه‌ای در خیابان چهل و یکم (۱۳۹۵) نامزد دریافت جایزهٔ حافظ شد. بهرامی برای بازی در نقش اصلی دارکوب (۱۳۹۶) موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد. او از آن زمان برای بازی در ایتالیا ایتالیا (۱۳۹۵)، علفزار (۱۴۰۰) و جنگل پرتقال (۱۴۰۱) نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

زندگی‌نامه
سارا بهرامی در سال ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد. او دانش‌آموختهٔ رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن است.او از ۹ سالگی با ثبت‌نام در کلاس‌های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شد.

او که در نمایش‌هایی چون «راهزنان»، «متولد ۱۳۶۱»، «اگر..»، «هم‌هوایی» و «مخمصه» بازی کرده‌است، در سال ۱۳۹۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه به شهرت رسید.

وی اولین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۸۸ با فیلم ایرانی-فرانسوی «تهرون» به کارگردانی نادر تکمیل همایون تجربه کرد. او برای اولین بار به خاطر بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران شد. همچنین وی توانست در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شود.

فیلم‌شناسی
سینما
سال
نام فیلم
کارگردان
۱۳۸۸
تهرون
نادر تکمیل همایون
آینه‌های روبرو
نگار آذربایجانی
۱۳۹۰
یک عاشقانه ساده
سامان مقدم
۱۳۹۳
من دیه‌گو مارادونا هستم
بهرام توکلی
۱۳۹۴
گیتا
مسعود مددی
خانه‌ای در خیابان چهل و یکم
حمیدرضا قربانی
۱۳۹۵
ایتالیا ایتالیا
کاوه صباغ‌زاده
۱۳۹۶
دارکوب
بهروز شعیبی
هزارپا
ابوالحسن داوودی
۱۳۹۷
جمشیدیه
یلدا جبلی
سرکوب
رضا گوران
لتیان
علی تیموری
۱۳۹۸
رمانتیسم عماد و طوبا
کاوه صباغ‌زاده
۱۳۹۹
روشن
روح‌الله حجازی
چپ راست
حامد محمدی
خائن کشی
مسعود کیمیایی
۱۴۰۰
علف‌زار
کاظم دانشی
۱۴۰۱
جنگل پرتقال
آرمان خوانساریان
بعد از رفتن
رضا نجاتی
۱۴۰۲
سال گربه
مصطفی تقی‌زاده

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط