سرپرست بانک کشاورزی: بالندگی استعداد جوانان کشور ریشه در فرهنگ دفاع مقدس دارد

سرپرست بانک کشاورزی گفت: رشد و بالندگی امروز جوانان کشور تداوم مسیر شکوفایی استعدادها در دوران دفاع مقدس بوده و ریشه در فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، وهب متقی نیا که روز چهارشنبه ۴ مهرماه در مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی، دشمن با با نادیده گرفتن همت مردم و به ویژه جوانان کشور، در اشتباهی محاسباتی تصور می کرد می تواند مانع از به ثمر رسیدن نهال نوپای انقلاب اسلامی شود.

سرپرست بانک کشاورزی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس عامل اصلی ناکام ماندن دشمن در دستیابی به اهداف تعیین شده بود، نقش امام خمینی (ره) را در تبیین و اشاعه این فرهنگ، نقشی اساسی و بی بدیل دانست.

وی با اشاره به توفیقات حاصل شده در بخش های مختلف طی سال های پس از جنگ تحمیلی، تأکید کرد: ترویج هرچه بیشتر این فرهنگ به ویژه در میان جوانان کشور می تواند زمینه ساز موفقیت های بزرگ تر در آینده شود.

بر اساس این گزارش، در ادامه مراسم، سردار اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز به بیان نکاتی درباره هشت سال دفاع مقدس و رشادت های مردان و زنان کشور برای دفاع از میهن پرداخت.

در پایان این مراسم که به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک کشاورزی و واحد امور ایثارگران این بانک برگزار شده بود، از تعدادی از یادگاران دوران دفاع مقدس با اهدای لوح و شاخه گل، قدردانی بعمل آمد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار