سرپرست مدیریت شعبۀ استان مازندران بیمه سرمد معرفی شد

با حضور فرشباف سرپرست مدیریت امور شعب و نمایندگان و فرهی مدیر سرمایه انسانی، علی فلاح توری به‌عنوان سرپرست مدیریت استان مازندران بیمه سرمد معرفی شد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، با حضور فرشباف سرپرست مدیریت امور شعب و نمایندگان و فرهی مدیر سرمایه انسانی، علی فلاح توری به‌عنوان سرپرست مدیریت استان مازندران بیمه سرمد معرفی شد.

 

در این جلسه که با حضور شبکه فروش استان همراه بود، فرشباف سرپرست مدیریت امور شعب و نمایندگان به بیان و مرور برنامه های پیش روی معاونت بازاریابی و شبکه فروش پرداخت و ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی مناسب سهم شرکت از سبد بیمه ای استان افزایش یابد.

 

فرهی، مدیر سرمایه انسانی از استراژی و تمرکز شرکت در حوزه توانمند سازی کارکنان و شبکه فروش گفت و افزود: به منظور بالابردن مهارت های کارکنان و شبکه فروش، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی از جمله برنامه های مدیریت سرمایه انسانی در سال جاری خواهد بود.

 

در ادامه جلسه، نمایندگان استان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و از بهبود و تغییرات اخیر بیمه سرمد ابراز خرسندی کردند.

 

دیدار با مدیر شعب بانک صادرات استان مازندران از دیگر برنامه های سفر مدیران بیمه سرمد به استان مازندران بود.

 

در جلسه ای با حضور رمضانی، مدیر شعب بانک صادرات استان مازندران جمعی از معاونین، مدیران و رئیس کانون بازنشستگان بانک استان، ارائه خدمات بیمه سرمد و میزان رضایت بیمه شدگان بررسی و در راستای بهبود خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی نکاتی مطرح گردید.

در این جلسه رمضانی، مدیر شعب بانک صادرات استان ضمن تبریک به فلاح توری، بر همراهی بیمه سرمد در جلسات بازاریابی بانک صادرات استان تأکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا زین پس سرپرست شعبۀ بیمه سرمد در کمیتۀ بازاریابی بانک نیز حضور داشته باشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط