سعید صادقی از لیست بازیکنان دربی خط خورد

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس علاوه بر اوستون اوروف، سعید صادقی را خط زد.

به گزارش رصد روز، پرسپولیس برای دربی چند غایب دارد و به غیر از پورعلی‌گنجی، باشگاه پرسپولیس مدعی شد اورونوف هم به بازی مقابل استقلال نخواهد رسید و او نتوانست در تمرینات گروهی امروز تیمش شرکت کند.

 

به این ترتیب ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در بازی مقابل آلومینیوم مصدوم شده بود، به دربی نرسید و به احتمال زیاد فرشاد احمدزاده در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و به همراه امیری دو وینگر پرسپولیس خواهند بود.

در کنار غیبت اورونوف حالا خبر رسیده گاریدو سعید صادقی را هم از لیست پرسپولیس خط زده و این بازیکن هم دیگر غایب سرخ‌پوشان خواهد بود. صادقی هفته قبل یک جلسه در تمرینات غایب بود و مشخص نشد این غیبت موجه بوده و یا غیرموجه.

حال باید دید گاریدو بدون دو وینگر خود چه ترکیبی را در دربی مورد استفاده قرار خواهد داد و از کدام نفرات در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

 

سعید صادقی (زاده ۵ اردیبهشت ۱۳۷۳ در ساری)، بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر راست برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند او در ۲۴امین فصل لیگ برتر خلیج فارس زننده اولین گل پرسپولیس در بازی مقابل ذوب آهن بود . او در تلاش است تا به دوران طلایی خودش در فصل ۲۲ بود برگردد .

عملکرد باشگاهی
گل‌گهر سیرجان
صادقی در ۶ مهر ۱۳۹۹ با قراردادی یکساله به گل‌گهر پیوست. وی در ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ قراردادش را یک سال دیگر تمدید کرد.

پرسپولیس
صادقی در ۴ تیر ۱۴۰۱ با قراردادی یکساله به پرسپولیس پیوست.با تحمل فشارهای افزوده برای حضور در اردوی تیم ملی که باعث دو مصدومیت پی در پی وی شد او چندین هفته از ترکیب تیمش دور بود و جایگاه خود را در پرسپولیس در خطر می‌دید. اما صادقی از ابتدای سال ۱۴۰۲ توانست بار دیگر در تمرین پرسپولیس حاضر شود که وبگاه خبری ورزش ۳ این را برای حضور او در تیم ملی و ترکیب پرسپولیس امیدوارکننده دانست

دوران ملی
ایران
سعید صادقی از سال ۲۰۲۲ به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده است که همان سال در اردوی تیم ملی مصدوم شد.

افتخارات
باشگاهی
پرسپولیس

لیگ برتر خلیج فارسقهرمان (۲): ۰۲–۱۴۰۱، ۰۳–۱۴۰۲
جام حذفی فوتبال ایرانقهرمان (۱): ۰۲–۱۴۰۱
سوپر جام فوتبال ایرانقهرمان (۱): ۱۴۰۲
فردی
گل‌گهر

بهترین پاسور فصل لیگ برتر خلیج فارس (۱): ۱۴۰۱–۱۴۰۰
تیم منتخب نیم‌فصل اول لیگ برتر خلیج فارس (۱): ۱۴۰۱–۱۴۰۰
تیم منتخب فصل لیگ برتر خلیج فارس (۱): ۱۴۰۱–۱۴۰۰

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار