« سلام فرمانده » به تلویزیون رژیم صهیونیستی رسید + فیلم

به گزارش رصد روز ،  سرود «سلام فرمانده» توجه تحلیلگران صهیونیست را به خود جلب کرد. شبکه «المیادین»، جمعه ۲۴ تیر گزارش داد که پژواک سرود دینی-ایرانی سلام فرمانده که اخیرا فضای مجازی را در نوردیده است، به فلسطین اشغالی رسیده و با معانی و مض...

به گزارش رصد روز ،  سرود «سلام فرمانده» توجه تحلیلگران صهیونیست را به خود جلب کرد. شبکه «المیادین»، جمعه ۲۴ تیر گزارش داد که پژواک سرود دینی-ایرانی سلام فرمانده که اخیرا فضای مجازی را در نوردیده است، به فلسطین اشغالی رسیده و با معانی و مضامین خود از مرزهای جغرافیایی ایران فراتر رفته است.

المیادین اضافه کرد عمق کلمات و پیامی که این سرود با خود دارد و امام زمان (عج) را خطاب قرار می‌دهد، نظر تحلیلگران اسرائیلی را به خود جلب کرده است.

در ادامه این گزارش به اظهارات تحلیلگر شبکه صهیونیستی کان اشاره شده که می‌گوید: «این یک سرود ملی ایرانی است که نام آن سلام فرمانده و هدف آن گرامیداشت امام دوازدهم غایب شیعیان است و در آن برای بازگشت او دعا می‌شود.»

المیادین ادامه می‌دهد: «نسلی که در اجرای این سرود مشارکت کرده و ترجمه آن به زبان‌های مختلف جهان، از نگاه ناظران در اسرائیل، دو مسئله قابل‌توجه هستند. این ناظران بر این باورند که این دو مسئله نشان‌دهنده پایبندی بالا به ارزش‌ها، فرهنگ و اصول انقلاب اسلامی ایران است.»

المیادین در ادامه بار دیگر به اظهارات تحلیلگر شبکه کان اشاره می‌کند که می‌افزاید: «قشر هدف، نسل جوان است و نکته در همین جا نهفته است. مسئله جالب توجه دیگر این است که این شعر به زبان‌های دیگری از جمله عربی نیز اجرا شده است. ما در چند هفته گذشته شاهد مراسم‌هایی در جهان عرب بودیم یا به عبارتی این سرود از مرزهای ایران فراتر رفته است.»

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار