سلفی پویا امینی با همسرش و مجری اخراجی صدا و سیما

به گزارش رصد روز، دسلفی پویا امینی با همسرش و مجری اخراجی صدا و سیما فرزاد حسنی را در زیر ببینید.     بیوگرافی و زندگینامه پویا امینی نام :پویا نام خانوادگی :امینی تاریخ تولد :۱۳۵۶/۲/۱۵ محل تولد :تهران تحصیلات :کارشناسی کارگردان...

به گزارش رصد روز، دسلفی پویا امینی با همسرش و مجری اخراجی صدا و سیما فرزاد حسنی را در زیر ببینید.

 

سلفی پویا امینی با همسرش و فرزاد حسنی

 

بیوگرافی و زندگینامه پویا امینی

  • نام :پویا
  • نام خانوادگی :امینی
  • تاریخ تولد :۱۳۵۶/۲/۱۵
  • محل تولد :تهران
  • تحصیلات :کارشناسی کارگردانی نمایش
  • تاهل :متاهل
  • همسر :بیتا بجانلی

 پویا امینی بازیگر

پویا امینی

بیوگرافی پویا امینی

ازدواج پویا امینی

پویا امینی ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. او که دارای دپیلم ریاضی فیزیک است . در دانشگاه در رشته ی کارگردانی نمایش پذیرفته و فارغ التحصیل شد . پویا امینی کارش را در زمان دانشجویی از سال ۱۳۷۶ با بازی در سریال در قلب من به کارگردانی حمید لبخنده و در نقش سینا آغاز کرد.علت اصلی شهرت پویا امینی بازی در مجموعه های تلوزیونی پر بیننده مثل «خط قرمز» است.۲۵ ساله بود که با بیتا بجانلی ازدواج کرد و این زوج صاحب یک فرزند پسر بنام ایلیا هستند.
پویا امینی
عکس پویا امینی
پویا امینی و همسرش بیتا بجانلی زوج جوانی هستند که در ۲۵ سالگی با هم ازدواج کردند و حالا در سن و سالی که شاید اغلب جوانان تازه خود را برای تشکیل خانواده آماده می کنند، زندگی شان به ثبات رسیده و فرزندی هشت ساله به نام ایلیا دارند. امینی و همسرش ۱۵ سال است ازدواج کرده اند و به گفته خودشان روند زندگی شان تا به حال خیلی کلاسیک طی شده است .

نحوه ی آشنایی و ازدواج با بیتا بجانلی

بیتا بجانلی :ما در دانشگاه با هم آشنا شدیم رشته من گرافیک بود و پویا کارگردانی تئاتر می خواند آشنایی اولیه مان در همان محیط دانشگاه شکل گرفت و پس از فارغ التحصیلی دو سال نامزد بودیم و بعد هم ازدواج کردیم
پویا امینی
بیوگرافی پویا امینی
وقتی با پویا آشنا شدم هنوز وارد دنیای بازیگری نشده بود و درست یک هفته بعد از آشنایی مان ایشان برای بازی در سریال «در قلب من» تست دادند آن زمان ۲۰ سال داشتیم و من می توانم ادعا کنم بخاطر شهرت پویا با او ازدواج نکرده ام.
 نام همسر پویا امینی
پویا امینی و همسرش

مطالب مرتبط

آخرین اخبار