سهم ۱۲ درصدی بیمه دانا از حق بیمه تولیدی در سال ۱۴۰۲

بیمه دانا سال 1402 را با دستاوردهای خوبی به پایان رساند و جدا از افزایش سطح رضایتمندی، در بسیاری از شاخصه ها رکورد خوبی را از خود بجا گذاشت.

به گزارش اختصاصی رصد روز، رقابت شرکتهای بیمه ای در سال گذشته تحت تأثیر اتفاقات، تصمیمات و محصولاتی بود که عملاً فضای جدیدی را برایبیمه گران در شرکتهای مختلف ایجاد کرد که مهمترین نتیجه آن را باید در رشد حق بیمه تولیدی، افزایش پرداخت خسارت و نیز گام رو به جلو در صنعت بیمه دانست که صد البته هنوز جای کار و ایده تراشی دارد.

به باور بسیاری از کارشناسان بیمه و فعالان این حوزه مهمترین آسیبی که از محل رقابت برخی از شرکتهای بیمه ای نشأت می گیرد نرخ شکنی و جذب پرتفوهاییست که توجیه کارشناسی نداشته و تنها سبد پرداخت خسارات شرکتهای بیمه ای را سنگین تر می کند که در این بخش باید بیمه دانا را جزو شرکتهایی دانست که اگر شاهد رشد پرتفوی آن نسبت به سالهای گذشته هستیم باید آن را محصول ارائه خدماتی دانست که نیاز واقعی بیمه گذار را درک کرده و پوششی متناسب با آن ارائه کرده است.

کسب نتایج قابل قبول و صدرنشینی در بین شرکتهای خصوصی شبکه بیمه ای کشور در همه شاخصها از پیاده سازی استراتژی درستی حکایت دارد که انعکاس آن در صورتهای مالی قابل لمس و مشاهده است. از طرفی ارائه درست خدمات به طیف خاصی از جامعه جلب اعتماد مردم را سبب  خواهد شد که رشد قابل توجه حق بیمه تولیدی بیمه دانا تقریر این موضوع است.

بیمه دانا سال ۱۴۰۲ را با دستاوردهای خوبی به پایان رساند و جدا از افزایش سطح رضایتمندی، در بسیاری از شاخصه ها رکورد خوبی را از خود بجا گذاشت تا علاوه بر تغییر گفتمان و رویکرد صنعت بیمه در موضوع خدمات و جذب پرتفو به عنوان یکی از سه شرکت نخست بیمه ای کشور به رونق امید در اردوگاه سهامداران کمک کند.

بیمه دانا در پایان اسفند سال گذشته ۱۷۵ هزار و ۳۸۵ میلیارد ریال در شته درمان بیمه نامه صادر کرد تا ۲۱ درصد حق بیمه تولیدی کشور در دو بخش خصوصی دولتی در سبد بیمه دانا قرار گیرد. بیمه دانا که سال ۱۴۰۲ را با صدور ۳۲۷ هزار و ۹۸۳ میلیارد ریال بیمه نامه به اتمام رسانده بود از این حیث ۱۲درصد بیمه نامه های صادر شده در صنعت بیمه را برای خود می بیند که آمار قابل توجهی از فعالیت یکساله این شرکت بیمه ایست.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع : رصد روز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار