سوتی بامزه در برنامه پانتولیگ+ ویدیو

ویدئویی از سوتی عجیب یک گروه شرکت‌کننده در برنامه پانتولیگ به مجری‌گری رضا گلزار پربازدید شده است.

به گزارش رصد روز،ویدئویی از سوتی عجیب یک گروه شرکت‌کننده در برنامه پانتولیگ به مجری‌گری رضا گلزار پربازدید شده است. این ویدئو با سوتی تاریخی خانم «نفوس و مسکن» در مسابقه داریوش کاردان مقایسه شده است.

 

کاربری به نام زیبا در توییتر نوشت: چون همیشه اون مسابقه نفوس و‌ مسکن خانم ها رو مسخره می‌کنید براتون ورژن جدید آقا رو آوردم.

 

پانتولیگ نام یک مسابقه تلویزیونی ایرانی است که با تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و اجرای محمدرضا گلزار هرهفته پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از شبکه ۳ پخش می‌شود.

پیشینه
اولین قسمت برنامه پانتولیگ در تاریخ ۵ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ و همزمان با روز پدر از شبکه ۳ روی آنتن رفت.

ویژگی‌ها
برنامه پانتولیگ هرهفته پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ و در ایام عید نوروز هرشب از شبکه ۳ پخش می‌شود.

درون‌مایه
پانتولیگ برنامه‌ای در حوزه مسابقه و سرگرمی در زمینه بازی پانتومیم و اطلاعات عمومی است. در هر قسمت از برنامه دو گروه ۴ نفری مقابل هم قرار می‌گیرند تا هم چالش‌های مرتبط با پانتومیم را از سر بگذرانند و هم به سوالات اطلاعات عمومی پاسخ دهند.

حواشی
پس از پخش قسمت نخست برنامه نقدهایی زیادیی دربارهٔ این برنامه توسط اشخاص مختلف در سایت‌های سینما و تلویزیون صورت گرفت که اکثراً مثبت بودند. اما معاون وزیر ارشاد با اشاره به نام این برنامه که بیگانه است آن را خلاف قوانین خواند. مدیر روابط عمومی وزارت ارشاد نیز در توییتی نوشت کجایید که زبان فارسی از دست رفت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار