سکانس منشوری جوکر + ویدیو

این سکانس فوق منشوری و ۱۸+ از جوکر ۲ در فضای مجازی منتشر و واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.

به گزارش رصد روز، این سکانس فوق منشوری و ۱۸+ از جوکر ۲ در فضای مجازی منتشر و واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.

سریال جوکر ۲ به کارگردانی احسان علیخانی در سال ۱۴۰۳ ساخته شده است. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یک دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند.

جوکر یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی احسان علیخانی است. فصل اول این مجموعه از شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ در سرویس پخش اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد و پس از سه هفته انتشار در روز شنبه، تاریخ انتشار به دوشنبه‌ها تغییر پیدا کرد.

فصل اول جوکر با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شد. مرحلهٔ مقدماتی این مجموعه در ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ و خود مجموعه در ۱۳ تیر ۱۴۰۱ به پایان رسید. فصل اول جوکر در ۳۰ قسمت (۵ گروه ۴ قسمتی و ۲ فینال ۵ قسمتی) پخش شد. همچنین مستند ۳ قسمتی از پشت صحنه جوکر و مصاحبه از شرکت کننده‌ها بعد از پایان مسابقهٔ گروه هفتم با عنوان جوکرتایم پخش شد. قسمت اول این مستند در ۲۰ تیر پخش و در ۳ مرداد به پایان رسید.

پخش فصل دوم جوکر با عنوان جوکر ۲: طبقه‌ی بیست و یک از چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ در پلتفرم فیلیمو شروع شد.

نحوهٔ برگزاری
تعدادی از چهره‌های مشهور در یک اتاق دربسته برای خنداندن یکدیگر رقابت می‌کنند اما چالش اصلی اینجاست که خودشان نباید بخندند. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه‌های واقع نما با ایده و اجرای هیتوشی ماتسوموتو، کمدین ژاپنی، ساخته شده‌است.

برنامه محصول تهیه کنندگی استودیو قرن جدید و به کارگردانی احسان علیخانی است. در فصل اول سیامک انصاری میزبان و داور این مجموعه بود اما در فصل دوم احسان علیخانی علاوه بر کارگردانی مجموعه، میزبان و داوری این مجموعه را به عهده گرفته است.

انتقادات
انصاف نیوز از جوکر به دلیل عدم حضور یک شرکت‌کننده زن انتقاد کرد.

پس از اینکه در جوکر دو تن از شرکت‌کنندگان برای خنداندن رقبا حالت افراد معلول را به خود گرفتند و این قسمت برنامه از پلتفرم‌های اینترنتی پخش شد، کمپین معلولان به انتقاد از آن پرداخت.

بعضی نیز از برخی ادبیات بازیکنان خورده گرفته اند

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط