سکانش عاشقانه نازنین بیاتی و فرزاد فرزین که پربازدید شد

سکانسی عاشقانه از نازنین بیاتی و فرزاد فرزین در سریال «قطب شمال» وایرال شده است.

به گزارش رصد روز،  سکانسی عاشقانه از نازنین بیاتی و فرزاد فرزین در سریال «قطب شمال» وایرال شده است.

 

در سریال قطب شمال نازنین بیاتی و فرزاد فرزین نقش یک زوج صوری را ایفا می‌کنند که در قسمت‌های جدید این سریال روابط آن‌ها رنگ و بوی عاشقانه گرفته است.

نازنین بیاتی (زادهٔ ۱۵ دی ۱۳۶۸) بازیگر اهل ایران است. او فعالیت خود را با فیلم دربند (۱۳۹۱) آغاز کرد که نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد.

زندگی‌نامه
نازنین بیاتی دانش‌آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن است.

نازنین بیاتی در نخستین حضور سینمایی خود در فیلم دربند درخشید و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و در همه‌پرسی از نویسندگان و منتقدان، به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشنواره منتقدان سینما انتخاب شد.همچنین برای بازی در سریال نمایش خانگی گلشیفته موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن کمدی از نوزدهمین دوره جشنواره حافظ شد.

وی در تئاتر هم فعال است و چندین تئاتر را به عنوان بازیگر حضور داشته است.

نازنین بیاتی در سریال تلویزیونی عروسکی شکرستان به عنوان طراح صحنه، طراح لباس، و صداپیشه شخصیت‌های «رؤیا و پیشگو» با حسن رادفر حضور یافت.

نازنین بیاتی در سریال عروسکی شکرستان به عنوان طراح دکور، طراح لباس و صداپیشه شخصیت‌های «رؤیا و پیشگو» با آقای حسن رادفر حضور یافت.

ورود به عرصه بازیگری
نازنین بیاتی در کنار کار طراحی که رشته اصلی او بود به بازیگری نیز پرداخته است. بنابراین نا آشنا به بازیگری نبوده است. اماعلاقه اش به بازیگری از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی شروع شد و از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلم به دفتر آقای شهبازی کارگردان رفت و بدون کلاس بازیگر شد.

 

 

بخشی از مصاحبه نازنین بیاتی
در یکی از مصاحبه هایت گفته بود که مردم جلوه ای از من را دیده اند که جدی و معصوم است، در حالی که خودم اهل شیطنت و شوخی هستم. دوست داریم بیشتر از این جنبه شخصیتی ات بدانیم.
من در کل آدم پرانرژی هستم و اگر قرار باشد کاری انجام بدهم، خیلی دوست دارم به آن چیزی که می خواهم خیلی زود برسم. مثلا وقتی دارم نقاشی می کشم دوست دارم زود تمام بشود. حتی اگر لازم باشد ۲۴ ساعت پای آن بایستم انجامش می دهم. ولی اصولا در نقش هایی که پیشنهاد داشتم یا بازی کردم این ویژگی کمتر دیده شده. مثلا در رخ دیوانه در صحنه تصادف، هیحانِ واقعیِ خودم است. یا آن جایی که ماشین دور ۳۶۰ می زند، بدلکار نبود و من خودم کنار راننده نشسته بودم. برایم این هیجان، جذاب است. به خاطر همین دوست دارم در فیلم های هیجانی هم بازی کنم چون احساس می کنم بیشتر تخلیه می شوم.

در زندگی واقعی این ویژگی چطور نمود پیدا می کند؟
در رابطه با دوستانم در بعضی از شرایط این عجول بودن و تندتند رفتار کردن هست؛ اما در بعضی جمع ها تا کمی احساس امنیت یا راحتی نکنم تبدیل به یک آدم آرام می شوم. به طور کلی بستگی به شرایطی که در آن قرار می گیرم دارد.

آدم شوخی هم هستی؟
تا حدودی

درباره مصاحبه فِیکی که راجع به شباهتت به ترانه علیدوستی منتشر کرده بودند، نظر خودت چیست؟
خانم علیدوستی بدون شک یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران هستند اما من هیچ وقت چنین مصاحبه ای انجام ندادم و واقعا نمی دانم این حرف ها از کجا مطرح شد. البته از این اتفاق ها زیاد می افتد و بارها بوده که خبرهای غیرواقعی منتشر شده. حتی یک وقت هایی مصاحبه هایی از قول من منتشر شده که خود خبر نداشتم کِی این صحبت ها را کرده ام!

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار