شادی مختاری زیباترین بازیگر زن ایرانی+ عکس

شادی مختاری بازیگر جوان و تازه کار ایرانی که بعد از سریال نمایش خانگی محبوب شد متولد ۱۹ فروردین سال 1373 در تهران است.

به گزارش رصد روز، شادی مختاری بازیگر جوان و تازه کار ایرانی که بعد از سریال نمایش خانگی محبوب شد متولد ۱۹ فروردین سال ۱۳۷۳ در تهران است. شادی مختاری در رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی و در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده است. شادی مختاری پس از اتمام تحصیلش در رشته علوم ارتباطات اجتماعی در کلاس های بازیگری در آکادمی های مختلف شرکت کرد.

11 5
این بازیگر جوان در سال ۹۷، با قبولی در تست انتخاب بازیگر، برای نقش آفرینی در فیلم سینمایی «هفت و نیم» به کارگردانی نوید محمودی انتخاب شده و برای اولین بار مقابل دوربین قرار گرفت.

فیلم هفت و نیم، در هفت اپیزود داستان دخترانی را روایت می کند که قرار است عروسی آنها در جمعه برگزار شود اما هر کدام با مسئله ای مواجه می شوند. در این فیلم ندا جبرائیلی ، هستی مهدوی ، آناهیتا افشار ، فرشته حسینی ، شیدا خلیق ، افسانه کمالی ، متین حیدری نیا ، شادی مختاری ، محمدرضا غفاری ، علیرضا کمالی نژاد ، حسین مهری ، علیرضا استادی و رؤیا جاویدنیا به هنرمندی پرداخته اند.

 

شادی مختاری فارغ التحصیل دوره های بازیگری موسسه فرهنگی و هنری کارنامه است و همزمان با کلاس های بازیگری فعالیتش را با تئاتر و بعد فیلم کوتاه شروع کرد. او بعد از بازی در جزیره در شبکه نمایش خانگی به شهرت زیادی رسید و به زودی احتمالا سوپر استار می‌شود.

شادی مختاری در سال ۹۸ به جمع بازیگران سریال دلدار به کارگردانی جمشید و نوید محمودی در رمضان سال ۹۸ پیوست. او در این سریال ایفاگر نقش ندا، همسر رامین و و زنداداش رونا بود.

این هنرمند جوان که توانست با استعداد خود در فیلم هفت و نیم توجه نوید محمودی کارگردانی این فیلم را جلب کند در سریال دلدار با بازیگرانی همچون پریوش نظریه ، الناز حبیبی ، محمدرضا غفاری ، نیما رئیسی ، سوگل خلیق و همایون ارشادی همکاری کرد.

شادی مختاری در جدیدترین تجربه هنری خود، در سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم بازیگر نقش صحرا شد.

او در این سریال خبرنگار جسوری است که در عشق شکست خورده و تحقیر شده است اما در برخورد با ارشد شاهنگ که از خانواده اصیل و ثروتمندی است، با تصمیم گیری های ماجراجویانه خود وارد روابط تجاری پیچیده ای می شود که زندگی او و خانوادهٔ شاهنگ را دچار تغییرات اساسی می کند.

نقش مقابل او را امیر مقاره ایفا می کند که خواننده گروه ماکان بند است و در اولین تجربه بازیگری خود، شخصیت ارشد شاهنگ را بازی می کند.

در سریال جزیره بازیگرانی همچون محمدرضا فروتن ، هنگامه قاضیانی ، میترا حجار ، حسام منظور ، غزل شاکری ، کاظم سیاحی ، اکبر زنجانپور ، امیر کاظمی ، حمیدرضا پگاه ، سامیه لک ، زهیر یاری ، مینا وحید ، السا فیروزآذر ، شهروز دل افکار ، پاوان افسر ، بهنام تشکر ، بیتا فرهی و امید روحانی نقش آفرینی می کنند.

 

شادی مختاری علاوه بر بازیگری، نقاشی را به طور حرفه ای دنبال کرده و عکاسی مستند و روزنامه نگاری را نیز انجام داده است.

او به ورزشهایی همچون سوارکاری و شنا علاقه داشته و ساعاتی را به مطالعه کتاب و دیدن فیلم در اوقات فراغت خود اختصاص می دهد.

خانواده

مدتی این شایعه مطرح شد که پدر شادی مختاری به عنوان سرمایه گذار در پروژه سریال جزیره نقش داشته اما این خبر ازسوی شادی مختاری تکذیب شد. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد.

صحبت‌های شادی مختاری درباره تجربه‌اش در سریال “دلدار”

شادی مختاری، بازیگر جوان سریال “دل‌دار” درباره حضور در این مجموعه تلویزیونی و همکاری با برادران محمودی می‌گوید: بعد از فیلم سینمایی «هفت و نیم» که هنوز اکران نشده است، بازی در سریال دلدار و تجربه همکاری با آقایان نوید و جمشید محمودی برای من تجربه‌ای بی‌نظیر بود. این دو کار سینمایی و تلویزیونی علیرغم ماهیت متفاوتی که دارند در یک موضوع وجه اشتراک دارند و آن یادگیری من از برادران محمودی است. در واقع هر پلان از این دو اثر برای من کلاس درسی بود که این کلاس تا سکانس آخر ادامه داشت و من خیلی‌ چیزها از این دو برادر فیلمساز یاد گرفتم.

 

شادی مختاری درباره داستان سریال “دل‌دار” می‌گوید: قصه دل‌دار قصه به‌روزی است و شخصیت‌ها همگی واقعی‌اند. مخاطب می‌تواند شخصیت‌های این داستان را به راحتی اطراف خود پیدا کند. این نقطه قوت سریال است. مسائل و مشکلاتی که آدم‌های این داستان با آن سروکار دارند هم مختص جامعه ما نیست و تقریبا همه جوامع در قرن حاضر متناسب با فرهنگ خود آن را به شکلی تجربه می‌کنند.

 

این بازیگر جوان درباره ویژگیهای شخصیتی “ندا” در داستان سریال گفت: قبول دارم که شخصین ندا چندان باب میل تماشاگر و مطابق با فرهنگ ما نباشد. او زنی است که از همسرش برای مطالبه مهریه شکایت می‌کند اما همچنان در آن خانه زندگی می‌کند. گرچه در نگاه اول کمی غیرمعمول به نظر می‌رسد ولی مابه ازای آن در جامعه فراوان است.

 

ندا هم به لحاظ موقعیتی و هم رفتاری تفاوت بسیاری با منِ دارد و همین موضوع بازی در این نقش را چالش‌برانگیز کرده است. مثلا به لحاظ موقعیتی، ندا در حال تجربه یک زندگی زناشویی است درحالی که من هنوز تاهل را تجربه نکردم. طبیعی است که اگر من نقشِ یک دختر مجرد را بازی میکردم،

 

می‌توانستم همذات‌پنداری بیشتری با نقش داشته باشم ولی در موقعیت فعلی این ناممکن است و بازی در نقش فرد متاهل برای من چالش خوبی بود. از طرفی دیگر ندا دارای شخصیتی برون‌گرا با رفتاری جنگنده است که می‌خواهد به هرطریق به خواسته‌اش برسد؛ اما من آدم آرامی هستم.

 

سعی کردم خودم را کامل فراموش کنم و موقتا در کالبد انسان دیگری وارد شوم و همه چیز را از دریچه چشم او ببینم. البته کمک کارگردان هم در این میانه بسیار موثر بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار