شبنم قربانی در نقش یک ۱۷ ساله در سریال طوبی!+ عکس

مصطفی قاسمیان به یک نکته خاص درباره سریال طوبی اشاره کرد که توجه‌برانگیز شد.

به گزارش رصد روز، مصطفی قاسمیان به یک نکته خاص درباره سریال طوبی اشاره کرد که توجه‌برانگیز شد.

این روزنامه‌نگار نوشت: سازندگان سریال طوبی به شبنم قربانی ۳۵ساله، نقش دختر دبیرستانی ۱۶_۱۷ ساله داده‌اند!

داستان سریال «طوبی» در آستانه پیاده روی اربعین پخش می‌شود و محتوایش نیز با این موضوع ارتباط دارد. این سریال از داستان کتاب اربعین طوبی اثر محسن امامیان اقتباس شده است.

 

7 55

سعید سلطانی کارگردان سریال‌های پربیننده‌ای چون پس از باران و ستایش با سریال تاریخی طوبی به تلویزیون برگشته است. کارگردان مشهور تلویزیون این بار هم زندگی پرفراز و نشیب یک زن به نام طوبی را نمایش می‌دهد که بخش عمده‌ای از تاریخ معاصر ایران و عراق را به چشم دیده است. سریال طوبی از سیزدهم مرداد ۱۴۰۳ روانه آنتن شبکه اول سیما شده و باید ببینیم که این بار نیز همچون سریال‌های قبلی سعید سلطانی این اثر پربیننده خواهد بود یا خیر. در ادامه این بخش از نمناک به معرفی سریال طوبی،بازیگران سریال طوبی،داستان سریال طوبی و… می پردازیم.

 

اسامی سریال طوبی بازیگران

شبنم قربانی

امین زندگانی

رحیم نوروزی

هومن برق نورد

فرهاد آئیش

فریبا متخصص

پرویز فلاحی پور

سودابه بیضایی

مهدی سلوکی

رامین راستاد

عوامل سریال طوبی

کارگردان:سعید سلطانی
تهیه کننده:حامد حسینی
نویسنده:حسین امیرجهانی
فیلمبردار:علیرضا زرین دست
خواننده :محمد اصفهانی

سریال طوبی چند قسمت است؟
سریال طوبی در ۵۳ قسمت هر شب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

زمان پخش سریال طوبی
زمان پخش سریال طوبی ساعت ۱۵:۲۲ دقیقه است، این سریال هر شب از شبکه اول سیما پخش می شود.

 

ساعت پخش تکرار سریال طوبی
در صورتی که زمان پخش سریال طوبی برای شما مناسب نیست، می‌توانید در ساعات ۱:۳۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد که زمان تکرار سریال شبکه اول است، این مجموعه را دنبال کنید.

سریال طوبی قسمت اول
قسمت اول سریال طوبی ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ بر روی آنتن شبکه یک سیما رفته است.

داستان سریال طوبی
داستان سریال طوبی زندگی زنی به نام طوبی را روایت می کند، این سریال که حال و هوای اربعینی خواهد داشت، قصه اش از دهه ۵۰ شروع می‌شود و تا دهه ۸۰ ادامه دارد. نویسنده سریال طوبی حسین امیرجهانی است که سابقه نگارش «نجلا» را در کارنامه خود دارد.

داستان سریال طوبی واقعیت دارد؟
داستان سریال طوبی برگرفته از واقعیت است و از داستان کتاب اربعین طوبی اثر محسن امامیان اقتباس شده است. این داستان درباره زندگی زنی ایرانی الاصل و اهل بصره است که بعد از بی‌خبری از فرزند مفقود الاثرش تصمیم به پیاده روی کربلا می‌گیرد و در همین زمان قصه زندگی خود را برای نوه‌هایش تعریف می‌کند. این زن در دوران نوجوانی پدرش را از دست داده و به ازدواج تاجر عراقی در می‌آید و در زمان حمله ارتش بعثی صدام به ایران جنگیدن با ایران را برای فرزندانش حرام می‌کند و…

لوکیشن‌های سریال طوبی
سریال طوبی در ایران و عراق ساخته شده، سعید سلطانی کارگردان این سریال مزمان با پیاده‌روی اربعین به کربلا رفت تا بخش‌هایی از سریال خود را در آنجا تصویربرداری کند. لوکیشن‌های عراق در شهرک سینمای غزالی ساخته شده و مهم‌ترین لوکیشن سریال عمارت عراق است که ساخت و ساز آن در مساحت نزدیک به ۲۷۰۰ متر مربع انجام شده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار