نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه فولاد مبارکه در نمایشگاه «ANKIROS 2024» ترکیه:

شرکت فولاد مبارکه از جایگاه برجسته‌ای در اقتصاد ایران برخوردار است

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از غرفه شرکت فولاد مبارکه در نمایشگاه «ANKIROS 2024» ترکیه، به جایگاه ارزشمند این شرکت در اقتصاد کشور اشاره کرد.

به گزارش رصد روز به نقل از پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات‌آنلاین» کامران طهماسبی اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان یک برند ملی و بین‌المللی از جایگاه برجسته‌ای در اقتصاد ایران برخوردار است و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعتی و معدنی کشور به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: مدیریت و راهبری پرتلاش و کارآمد شرکت فولاد مبارکه موجب شده است که این شرکت به دستاوردهای ارزشمندی در مسیر توسعه خود دست یابد و امید می‌رود که این شرکت بتواند مسیر صعودی توسعه و تولید خود را تداوم بخشد و برای ایران رونق و رشد اقتصادی به ارمغان آورد.

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای شرکتی در ابعاد فولاد مبارکه، حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و گسترش ارتباطات خود در بازارهای جهانی استراتژی و راهبرد کلیدی تلقی می‌شود تا از شرایط تحریمی که در چند سال گذشته با هدف محدود ساختن ارتباطات اقتصادی و تجاری با سایر کشورها در ایران تحمیل شده است، با موفقیت عبور کند و آینده روشنی را برای ایران عزیز رقم بزند.

حضور گروه فولاد مبارکه در بزرگ‌ترین نمایشگاه فلزات، متالورژی و ریخته‌گری منطقه اوراسیا

گروه فولاد مبارکه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آهن، فولاد، ماشین‌آلات و محصولات فولادی و ریخته‌گری (آنکیروس ۲۰۲۴)، نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و محصولات فلزات غیرآهنی (آنوفر ۲۰۲۴) و نمایشگاه محصولات ریخته‌گری (ترک کست ۲۰۲۴) حضور یافت.

به گزارش خبرنگارفولاد، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آهن، فولاد، ماشین‌آلات و محصولات فولادی و ریخته‌گری (آنکیروس ۲۰۲۴)، نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و محصولات فلزات غیرآهنی (آنوفر ۲۰۲۴) و نمایشگاه محصولات ریخته‌گری (ترک کست ۲۰۲۴) به‌صورت هم‌زمان از ۲۹ شهریورماه به مدت ۳ روز در استانبول ترکیه برگزار شد.

امسال ۳۱ شرکت ایرانی در این نمایشگاه حضور دارند. گروه فولاد مبارکه نیز به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود یعنی شرکت فولاد هرمزگان، شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، هلدینگ آتیه‌فولاد (به همراه زیرمجموعه‌های خود شرکت فولاد متیل، فولاد تاراز و شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا)، شرکت فولاد سنگان و صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه در این رویداد مهم نمایشگاهی حاضر است.

هم‌زمان با این سه نمایشگاه نیز دو کنگره هم‌زمان دیگر به نام‌های دوازدهمین کنگره بین‌المللی ریخته‌گری (توسط انجمن ریخته‌گران ترکیه TUDOKSAD) و بیست‌ودومین کنگره بین‌المللی متالورژی و مواد (توسط اتاق مهندسان مواد و متالورژی ترکیه UCTEA) برگزار شد.

از این سه نمایشگاه هم‌زمانِ دوسالانه به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنایع آهن و فولاد، فلزات غیرآهنی، صنایع معدنی، متالورژی و ریخته‌گری در منطقه آسیا، خاورمیانه و اروپا (اوراسیا) یاد می‌شود.

شایان ذکر است برندینگ، توسعه صادرات، بهره‌گیری از دانش فنی و فناوری‌های روز، شناخت بازارهای دنیا و… از مهم‌ترین مباحث مورد توجه کارشناسان ایرانی حاضر در نمایشگاه بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار