شرکت فولاد سنگان، پای کار توسعه شهرستان خواف

در ادامه نهضت مدرسه سازی فولاد سنگان در مناطق محروم شهرستان خواف، این بار آموزشگاه شهدای حزب الله فولاد سنگان با حضور مسئولین شهرستان خواف در روستای برآباد افتتاح شد.

به گزارش رصد روز به نقل ازروابط عمومی فولاد سنگان ، در ادامه نهضت مدرسه سازی فولاد سنگان در مناطق محروم شهرستان خواف، این بار آموزشگاه شهدای حزب الله فولاد سنگان با حضور مسئولین شهرستان خواف در روستای برآباد افتتاح شد.

در آیین افتتاح این مدرسه که با حضور محمد زمانیان معاون مالی فولاد سنگان، روح الله غلام پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف، علمای اهل تشیع و تسنن روستای برآباد،فرماندهان نظامی و انتظامی و تعدادی از مدیران شهرستان همراه بود، مدرسه شهدای حزب الله فولاد سنگان افتتاح شد.

زمانیان در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از رزمندگان مقاومت و تبریک وعده صادق عملیاتی که توسط رزمندگان سپاه انجام شده است گفت: ما باید قدر این عملیات را بدانیم و نباید از یاد ببریم که در طول هشت سال دفاع مقدس چه مشکلاتی داشته‌ایم و اکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به چنین جایگاهی رسیده ایم . در ادامه معاون مالی فولاد سنگان گفت : فولاد سنگان در ادامه روند مدرسه سازی و عمل به مسئولیت های اجتماعی این بار مدرسه شهدای حزب الله فولاد سنگان را افتتاح نمود.

وی گفت: اگر ما بخواهیم بحث توسعه کشور را در نظر بگیریم باید از همه جوانب به این توسعه نگاه کرده و از آنجایی که یکی از شاخصه های اصلی توسعه، شاخصه آموزش است اگر این موضوع در یک کشور ‌پایین باشد آن کشور توسعه یافته محسوب نخواهد شد، وی گفت: توسعه عاملی نیست که یک روزه اتفاق بیوفتد و روندی بلند مدت دارد، اگر میخواهیم در آینده‌ای نه چندان دور کشور ما به توسعه برسد می‌بایست مسئولیت های شرکت های بزرگ را در نظر گرفته و آنها در بحث های اجتماعی و سیاسی ورود کنند.

بنابراین ما برخود لازم و واجب می‌دانیم که در بخش توسعه های آموزشی نیز فعالیت ویژه‌ای داشته باشیم. زمانیان افزود: مشارکت عمومی یعنی حضور خیرین در مدرسه سازی و این همان مشارکتی است که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید کرده‌اند که ملت در این امر خدا پسندانه حضور پیدا کنند. در ادامه روح الله غلام پور، مدیر اداره آموزش و پرورش خواف گفت: به همت شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و اداره کل نوسازی و با همراهی نماینده محترم، شورای اسلامی و مردم عزیز روستای برآباد، امروز هم پروژه سه کلاسه ای به نام شهدای حزب الله افتتاح شد. غلام پور گفت: زیر بنای این پروژه ۱۴۰ متر مربع و با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار با مشارکت شرکت فولاد سنگان احداث شد.

وی در پایان اشاره کرد که ۱۲ درصد اعتبارات اداره کل نوسازی استان خراسان رضوی که باید در بین ۴۸ منطقه آموزش و پرورش توزیع شود به خواف اختصاص داده شده است، امید است با همراهی همیشگی شرکت فولاد سنگان و خیرین محترم بتوانیم در سه شنبه های امید در مناطق محروم شهرستان طبق تفاهم نامه های صورت گرفته به تعداد کلاس های درس در این منطقه بیافزاییم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار