صعود ۶۱ درصدی بیمه آسیا در کسب درآمدهای بیمه ای

بیمه آسیا در 6 ماهه نخست سال موفق به تغییر شاخصه های مهم در گزارشات مالی شد که یکی از مهمترین آنها افزایش 61 درصدی درآمدهای بیمه ای بود 

به گزارش اختصاصی رصد روز، نیمه نخست سال در حالی برای بیمه اسیا به پایان رسید که به نظر می رسد این شرکت در حال ایجاد تغییراتی در زیرساختهای فنی برا حضور مؤثرتر در بازار بیمه کشورست. این شرکت بیمه ای در پایان نیمسال اول سال جاری ۱۲۲ هزار و ۳۵۳ میلیارد ریال بیمه نامه صادر کرد و در مقابل با پرداخت خسارت ۷۰ هزارو  ۵۹۴ میلیارد ریالی تراز مالی خود را در این بخش ۵۱ هزار و ۷۵۹ میلیارد ریال ببیند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش بیش از ۷ هزار میلیارد ریالی را گزارش می کند.

بیمه آسیا همچنین در ۶ ماهه ابتدایی ۱۴۰۲ یدرآمد حق بیمه ناخالص خود را با ۵۸ درصد افزایش به ۱۰۳ هزار و ۸۸۲ میلیارد ریال رساند درآمد سرمایه گذاری از محل منابع بیمه ای این شرکت ۳۸ درصد رشد پیدا کرد و به ۱۰ هزار و ۲۵۱ میلیارد ریال تکیه زد.

نکته قابل توجه در کارنامه ۶ ماهه بیمه آسیا افزایش ۵۴ درصدی درآمدهای بیمه ایست. درامدهای بیمه ای آسیا در از بازه ۶ ماهه ابتدایی سال با صعود قابل توجه بیش از ۱۰۴ هزار و ۲۵۹ میلیارد ریال را گزارش می کند تا آسیایی های صنعت بیمه نمره قبولی بالایی در بازاریابی و عملیات بیمه گری دریافت کنند.

همچنین براساس این گزارش سود انباشته بیمه آسیا در ۶ ماهه سال جاری با ۳۲ درصد بهبود نسبت به پایان سال گذشته به ۷ هزار و ۲۱۱ میلیارد رسید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار