عبور پرقدرت به پرداخت ملت از مجموع درآمدهای شناسایی شده سال مالی گذشته

به پرداخت ملت در پایان آبان ماه 1402 موفق شد تا بیش از 37 هزار و 162 میلیارد ریال درآمد شناسایی کند که این رقم 41 درصد بیش از مجموع درآمدهای این شرکت در پایان سال مالی منتهی به پایان آذر سال گذشته است.

به گزارش اختصاصی رصد روز، در حالیکه به پرداخت ملت در ماههای اخیر در رقابتی جذاب با رقبا همچنان در صدر شرکتهای پرداخت الکترونیک کشور دیده می شود و این موضوع به پرداختی ها را در مدار توجه فعالان حوزه psp قرار داده بررسی ها حکایت از عبور درامدهای این شرکت ادر پاینا آبان ماه سال جاری از مجموع درامدهای آن در پایان سال مالی قبل خبر می دهد.

صدرنشینی با چاشنی رکورد توسط به پرداخت ملت

به پرداخت ملت در پایان آبان ماه ۱۴۰۲ موفق شد تا بیش از ۳۷ هزار و ۱۶۲ میلیارد ریال درآمد شناسایی کند که این رقم ۴۱ درصد بیش از مجموع درآمدهای این شرکت در پایان سال مالی منتهی به پایان آذر سال گذشته است.

آنطور که از گزارشات مالی به پرداخت قابل استخراج است بیشترین میزان رشد نسبت به شاخص های سال مالی قبل در کارمزد تراکنشها دیده می شود. به پرداخت ملت در هشت ماهه سال جاری میزان درآمد شناسایی شده از محل کارمزد تراکنشها را به ۱۴ هزار و ۴۵۸ میلیارد ریال رساند که این رقم ۵۶ درصد بیش از مجموع درآمدهای شناسایی شده از این محل در پایان سال مالی قبل منتهی به پایان آذرماه است.

به پرداختی ها در بخش تولید نرم افزار نیز ۱ هزار و ۱۵۲ میلیارد ریال درآمد شناسایی کردند که رقم آن ۴۱ درصد از از مجموع سال گذشته بیشتر نشان می دهد. در بخش پشتیبانی پایانه ها نیز این شرکت ۲ هزار و ۳۴۴ میلیارد ریال درآمد محقق کرد که این  مقدار ۳۴.۵ درصد بیش از مجموع درآمدهای این محل در گزارشات سال مالی قبل می باشد. به پرداخت ملت همچنین موفق شد تا در خدمات شارژ ۱۹ هزار و ۱۳۹ میلیارد ریال درآمد خلق کند که این مقدار افزایش ۳۲ درصدی را ثبت کرد.

در پایان آبان ۱۴۰۲ به پرداخت ملت به لحاظ شاخص های مالی وضعیت مطلوبی را پیش روی خود می بیند و به نظر می رسد با توجه به مدت زمان باقیمانده تا پایان سال درآمدهای این شرکت فعال در حوزه PSP با بهبود بیشتری همراه شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار