عصبانیت پارسا پیروزفر در پشت صحنه سریال یاغی+ ویدیو

ویدیویی از پشت صحنه سریال یاغی را با حضور پارسا پیروزفر مشاهده بفرمایید.

به گزارش رصد روز، ویدیویی از پشت صحنه سریال یاغی را با حضور پارسا پیروزفر مشاهده بفرمایید. پارسا پیروزفر در تاریخ ۲۲ شهریور سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد.علاقه پارسا پیروزفر به نقاشی باعث شد تا در سالهای دبیرستان و تحصیل در رشته ریاضی و فیزیک، داستان های مصوری را خلق کند. این آثار مصور که در آن خود قصه گو و تصویرگر آن است تاکنون چاپ نشده و فقط در وب سایت رسمی پارسا پیروزفر منتشر شده اند.

پارسا پیروزفر برای اولین بر در نقش شیخ سالک که نقشی کوتاه در فیلم پری به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال ۱۳۷۳ فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد. او در همان سال، همزمان با تحصیل در رشته نقاشی، متد استانیسلاوسکی را نزد مهین اسکویی، کارگردان، مدرس تئاتر و مترجم آثار نمایشی آموخت.

پارسا پیروزفر (زادهٔ ۲۲ شهریور ۱۳۵۱) بازیگر، کارگردان تئاتر و نمایش‌نامه‌نویس ایرانی است. او فعالیتش را در اوایل دههٔ ۱۳۷۰ با نقشی کوتاه در پری (۱۳۷۳) ساختهٔ داریوش مهرجویی آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۲ نقش سربازی را در اشک سرما ایفا کرد و برای بازی در نقش یک معتاد در مهمان مامان ساختهٔ مهرجویی، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. او نقش اصلی مجموعهٔ تاریخی در چشم باد (۱۳۸۸–۱۳۸۹) و مجموعهٔ درام یاغی (۱۴۰۱) را بازی کرده است و مولوی را در فیلم زندگی‌‌نامه‌ای مست عشق (۱۴۰۳) به تصویر کشید.

وی در این سریال نقش بهنام را ایفا کرده است.

 

 

 

سریال در انتهای شب محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی ، درام می‌باشد و به کارگردانی آیدا پناهنده در سال ۱۴۰۳ ساخته شده است. در سریال در انتهای شب بازیگرانی چون هدی زین العابدین، پارسا پیروزفر، و… به ایفای نقش پرداخته‌اند. در انتهای شب یک مینی سریال ۹ قسمتی است.

در انتهای شب نام یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی آیدا پناهنده است که در سال ۱۴۰۳ از پلتفرم فیلم‌نت در حال پخش می‌باشد. این مجموعه به‌صورت یک مینی‌سریال ۹ قسمتی تهیه شده است.

 

خلاصه داستان
یک زن و شوهر در مواجهه با مشکلات اقتصادی تصمیم می‌گیرند از یکدیگر جدا شوند.

بازیگران و عوامل تولید
بازیگران
پارسا پیروزفر
هدی زین‌العابدین
سحر گلدوست
پدرام شریفی
رضا بهبودی
علیرضا داوودنژاد
احترام برومند
نسرین نصرتی
رایان سرلک
سیامک صفری
کاظم هژیرآزاد
عوامل تولید
کارگردان: آیدا پناهنده

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار