علاقه زیاد خانم ورزشکار به ست کردن؛ از مو و بادکنک تا موتورسیکلت!

به گزارش رصد روز، در تصاویری که  جمع آوری کردیم، مهسا جاور دیده می‌شود که در تیپ‌های مختلف، رنگ مویش را با لباس و بادکنکی ست کرده است. وقت صبح نوشت: در نمایی دیگر او را می‌بینیم که لباسش را با موتور سیکلت هماهنگ کرده و قابی زیبا را خلق کر...

به گزارش رصد روز، در تصاویری که  جمع آوری کردیم، مهسا جاور دیده می‌شود که در تیپ‌های مختلف، رنگ مویش را با لباس و بادکنکی ست کرده است.

مهسا جاور علاقه زیادی به ست کردن داشته است.

وقت صبح نوشت: در نمایی دیگر او را می‌بینیم که لباسش را با موتور سیکلت هماهنگ کرده و قابی زیبا را خلق کرده است.

مهسا جاور علاقه زیادی به ست کردن داشت.

نکته جالب در این تصاویر، استفاده از رنگ‌های شاد توسط مهسا جاور در این هامونی رنگ‌ها است!

مهسا جاور علاقه زیادی به ست کردن دارد.

بازگشت مهسا جاور به تیم ملی

بانوی المپیکی قایقرانی یادآور شد: هر چند که سه سال از قایقرانی دور بودم اما از عملکردم در این یکسال راضی بودم. به کمک مربی و فدراسیون با شرایط خوبی در حال بازگشت به قایقرانی هستم.

در این مدت به دلیل وضعیتی که داشتم نمی‌توانستم در قایقرانی تمرین کنم و کاملا از این عرصه دور بودم و بعد از بازی‌های آسیایی و المپیک به قایقرانی بازگشتم.

وی افزود: فعالیت دوباره‌ام را از قهرمانی کشوری شروع کردم و رکوردهایم بهتر شده است. از نظر جسمانی آمادگی خود را بدست آورده‌ام و تلاش می‌کنم تا بهترین رکوردم را بزنم.

جاور با اشاره به اینکه نه برای خودم و نه برای قایقرانی زنان در سال گذشته هیچ اتفاق بدی رخ نداده است، گفت:

بهترین اتفاق قایقرانی زنان در ۱۴۰۰ افزایش رنکینگ نازنین ملایی بود و برای خودم برگشتن و زدن یک رکورد مطلوب، بهترین اتفاق در این سال بود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط