علیرضا امیرقاسمی جواب حرف‌های جنجالی شب‌پره را داد+ ویدیو

علیرضا امیرقاسمی در پاسخ به حرف‌های جنجالی شهرام شبپره در مورد کنسرت‌های اخیرش گفت: شهرام کل پولش را دریافت کرده و من هرچه بگویم تف سربالاست.

به گزارش رصد روز، علیرضا امیرقاسمی در پاسخ به حرف‌های جنجالی شهرام شب‌پره در مورد کنسرت‌های اخیرش گفت: شهرام کل پولش را دریافت کرده و من هرچه بگویم تف سربالاست.

علیرضا امیرقاسمی (زاده ۲۹ شهریور ۱۳۴۴) تهیه‌کننده و مجری شبکه تلویزیونی تپش و تهیه‌کننده کنسرت‌های خوانندگان ایرانی در لس آنجلس است.او در اکتبر سال ۱۹۸۹ به همراه مسعود جمالی شبکه تلویزیونی طپش را راه‌اندازی کرد.

زندگی
علیرضا امیرقاسمی در ۲۸ شهریور ماه ۱۳۴۴ در شهر تهران به دنیا آمد. در ۱۳ سالگی از ایران خارج و به انگلستان مهاجرت کرد و مدت کوتاهی را در آنجا گذراند، سپس از آنجا به آمریکا رفت و دوران دبیرستان و دانشگاه خود را در ایالات متحده آمریکا گذراند و در رشته فیلم و سینما تحصیل کرد. او در ۱۹ سالگی با تهیه آلبومی به نام همسایه‌ها و به خوانندگی سیاوش شمس کارش را شروع کرد که از موفق‌ترین آلبوم‌های آن سال شد. او مؤسس شبکه تلویزیونی طپش و T2 است.

حواشی
حواشی اخیرا ایجاد شد در رابطه با طرفداری او از پرویز پرستویی و خطاب کردن افراد اعتراض گر به مجاهدین . این حواشی باعث شد تمامی شبکه های داخلی ایران نیز پوشش دهند . شامل : صدا سیما و سایت های خبری و روزنامه های رسمی ایران .

آثار
تهیه‌کنندگی و نویسندگی نمایشنامه خانه امن به کارگردانی حمید فرخ نژاد و با بازی مهناز افشار، احسان کرمی ، برزو ارجمند، فرشید منافی و فرزین صابونی
برگزارکننده و تهیه کننده تور خداحافظی شهرام شبپره

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار