علیرضا بیرانوند: به دنبال قهرمانی نیستیم

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید هدف تیم ملی صعود به جام جهانی است.

به گزارش رصد روز، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید هدف تیم ملی صعود به جام جهانی است.

 

تیم ملی ایران در چهارمین دیدار خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی باید فردا (سه شنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه راشد شهر دوبی به مصاف قطر برود. علیرضا بیرانوند امروز به همراه امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری حضور پیدا کرد.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: این فیفادی یکی از مهم‌ترین فیفادی‌های ما بود. می‌دانستیم دو بازی‌ خیلی سنگین (ازبکستان و قطر) داریم. می‌توانستیم با دو بازی خوب برنده مسابقات باشیم ولی متاسفانه در بازی اول مقابل ازبکستان با وجود آن که خوب بازی کردیم بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

او افزود: درحالی که یکی از بازیکنان‌مان مقابل ازبکستان اخراج شد، با قلبمان بازی کردیم و در زمین احساس نکردیم که یک بازیکن کمتر هستیم و روند رو به جلو داشتیم. بازی بسیار سختی بود و ازبکستان یکی از تیم‌های خوب مسابقات بوده است. در حال حاضر آماده رقابت با یک تیم خوب هستیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. شاید همه بگویند ما در جام ملت‌ها به قطر باختیم ولی هدف در این تورنمنت قهرمانی نیست بلکه صعود به جام جهانی است. می‌خواهیم روند خوبمان را ادامه دهیم. با آرزوی سلامتی برای دو تیم و این که هیچ بازیکنی مصدوم نشود.

دروازه‌بان تیم‌ملی در خصوص عملکرد خوب خط دفاعی تیم ملی ایران در بازی‌های اخیر خود گفت: ما در بازی‌های اخیر فقط در یک بازی کلین‌شیت نکردیم و این اتفاق بسیار خوبی برای تیم ملی است که گل کمی دریافت کردیم. خدا را شکر می‌کنم که به یک دیسیپلین  خوبی به دست آوردیم که به تیم‌های دیگر کمتر فرصت می‌دهیم و کمتر گل می‌خوریم. بازیکنان خوبی داریم و ممکن است برخی از بازی‌ها توپمان به گل نرود ولی موقعیت زیادی می‌سازیم. بازیکنان ما در سطح اول اروپا بازی می‌کنند و در تیم‌های بزرگ هستند و بودند، در نتیجه اگر بازیکنان انتظاری که سرمربی تیم دارد یا برآورده کنند و خودمان باشیم می‌توانیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.  تمام فکرمان روی این موضوع است که در بازی فردا خودمان باشیم.

بیرانوند درباره شکستن رکورد کلین‌شیت احمدرضا عابدزاده در تیم‌ملی در بازی مقابل ازبکستان و رسیدن به رکورد ۴۴ کلین‌شیت بیان کرد: تنها چیزهایی که به آن فکر نمی‌کنم سوالی است که از من می‌پرسید. کسانی که در تیم ملی بودند برای ایران افتخار آفرینی کردند و قابل احترام هستند. در طول ۱۰ سالی که دروازه‌بان تیم‌ملی بودم به این موضوع فکر نکردم که کدام دروازه‌بان چند بازی کرده و چند کلین شیت داشته است. تمام تمرکزم روی این موضوع بود که تا زمانی که در تیم‌ملی حضور دارم، بتوانم مردم ایران را خوشحال کنم و مثمر ثمر باشم.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط