عملکرد بازار سرمایه امروز ۱۱ مهرماه ۱۴۰۳

معاملات بورس در آخرین روز هفته همچنان در محدوده منفی صورت گرفت و تمامی شاخص‌های بازار سرمایه با افت مواجه بودند.

به گزارش رصد روز، امروز چهارشنبه ۱۱مهرماه،‌ شاخص کل بورس با ۰.۴۱ درصد افت در محدود ۲میلیون ۱۱۴ هزار و ۸۸۷ واحد ایستاد و شاخص هموزن نیز با ۰.۲۱ درصد کاهش ارتفاع در محدوده ۷۰۰هزار و ۳۸۶ واحد به کار خود پایان داد. نمادهای فملی، فولاد و فارس بیشترین اثر منفی بر شاخص بورس و نمادهای کچاد، مبین و پارسیان بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص ثبت کردند.

در معاملات امروز سه گروه بانک‌ها، فلزات اساسی و شیمایی به ترتیب با ۲۲۶، ۲۱۹ و ۱۵۲ میلیارد تومان، بیشترین ارزش معاملات را به ثبت رساندند و به جز گروه انتشار و چاپ هم بقیه گروه‌های صنعتی با افت شاخص مواجه شدند.

در میان نمادهای بورس هم، سه صندوق افران، فیروزا و یاقوت بیشترین ارزش معاملات را به ثبت رساندند و سه نماد وتجارت، شستا و وپارس هم بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

در بازار فرابورس ایران نیز شاخص‌ها در وضعیت قرمز بودند. شاخص کل فرابورس با ۰.۲۲ درصد افت در محدوده ۲۲هزار و ۱۳۱ واحد متوقف شد و شاخص کل هموزن فرابورس نیز با ۰.۲۱ درصد افت در محدوده ۱۲۳ هزار و ۴۶۷ واحد به کار خود پایان داد. در بازار فرابورس نیز نمادهای آریا، انتخاب و شگویا بیشترین اثر مثبت و کرومیت، زشریف و کتوسعه بیشترین اثر منفی را بر شاخص داشتند.

در آخرین روز از هفته‌ای که دامنه نوسان در آن به مثبت و منفی یک درصد محدود بود نزدیک به ۹۰ درصد نمادها در محدوده منفی معامله شدند و ارزش معاملات بورس نیز ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار