عملکرد قابل توجه بیمه ما در ایجاد لاین تخصصی بیمه های زندگی

رشد 53 درصدی صدور بیمه نامه های زندگی توسط بیمه ما علاوه بر انتفاع این شرکت گام مهمی در جهت گسترش فرهنگ و افزایش ضریب نفوذ شرکتهای بیمه ای در بین شهروندان بود.

به گزارش رصد روز، بدون شک یکی از مهمترین نیازهای فعلی در صنعت بیمه عبور گسترش فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ این صنعت در بین شهروندان است که این مهم بدون ارائه خدمات مناسب از سمت شرکتهای بیمه ای و لمس این خدمات توسط مردم امکان پذیر نیست به عبارت روشن تر شرکتهای بیمه ای علاوه بر انتفاعی از که از محل فروش بیمه نامه ها خواهند داشت سفیران صنعت بیمه هستند که عملکرد و کارنامه مناسبشان در تغییر نگاه مردم به این صنعت نیازمند تعالی مفید به فایده است.

بیمه ما از جمله شرکتهای بیمه ایست که در موضوع فروش بیمه های عمر و زندگی و گسترش آن در بین خانوار ایرانی نقش آفرینی قابل توجهی در چندسال گذشته داشته بطوریکه می توان اذعان کرد یکی از علتهای افزایش توجه مردم به این بیمه نامه ها گسترش کیفی خدمات در شرکتهایی مانند بیمه ماست.

عملکرد ۵ ماهه بیمه ما نشان می دهد که در پایان مردادماه سال جاری بیمه ما با فروش بیش از ۳۱ هزار و ۷۵ میلیارد ریال معادل ۴۰ درصد مجموع سال قبل فروش داشته که با توجه به مدت زمان باقیمانده تا پایان سال باید منتظر رکورد قابل توجهی در این شرکت بیمه ای باشیم.

یکی از نکات قابل توجه در عملکرد ۵ ماهه بیمه ما را باید در رشد ۵۳ درصد بیمه های عمر و زندگی دید. این شرکت بیمه ای در مجموع در پایان مرداد موفق به صدور ۱۳ هزار و ۹۷ میلیارد ریال بیمه های زندگی اندوخته دار و غیراندوخته دار شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۳درصدی را گزارش می کند.

سهم بیمه های زندگی اندوخته دار در سبد صدور بیمه نامه های بیمه ما در سال جاری ۱۲ هزار و ۳۴۵ میلیارد ریال بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۶ درصد افزایش را محقق کرد. همچنین بیمه های زندگی غیراندوخته دار ۷۵۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون در این شرکت صدور یافت.

لازم به ذکرست بیمه ما در ۵ ماهه ۱۴۰۲ در مجموع ۸ هزار و ۶۲۴ میلیارد ریال بیمه نامه های عمر و زندگی صادر کرد بود که سهم بیمه های زندگی اندوخته دار ۲۵ درصد پرتفوی این شرکت بود که این میزان به ۴۰ درصد در مردادماه سال جاری رسید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع : رصد روز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار