عکسی جنجالی از امیرحسین ثابتی که حسابی پر سر و صدا شد!

عکسی از امیرحسین ثابتی پس از همراهی با سعید جلیلی برای ثبت‌نام پربازتاب شد.

به گزارش رصد روز، عکسی از امیرحسین ثابتی پس از همراهی با سعید جلیلی برای ثبت‌نام پربازتاب شد. این نماینده علاقه دارد به شیوه مسئولان در دهه ۶۰ رفتار کند از این رو با موتور سواری حسابی جلب توجه کرده است.

گفت‌وگوی او با مردم روی ترک موتور در این تصویر را ببینید:

0 148

امیرحسین ثابتی منفرد (زاده ۱۸ اردیبهشت ۱۳۶۷) سیاستمدار اصولگرا، مجری تلویزیونی ایرانی و نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی است.

امیرحسین ثابتی مسئول اسبق سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران بود. در تیر ۱۳۹۱ او از سوی دادگاه انقلاب به خاطر اعتراض به اقدام مجلس هشتم و علی لاریجانی در خصوص وقف دانشگاه آزاد از سوی دادگاه انقلاب اسلامی به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم شد.

فعالیت‌ها
ثابتی اجرای برنامه اینترنتی رو در رو و برنامه جهان‌آرا در شبکه افق سیمای جمهوری اسلامی ایران را برعهده داشته‌است.

ثابتی از سال ۱۳۹۷ اجرا و سردبیری برنامه اینترنتی گفتگومحور رو در رو در سایت آپارات را برعهده گرفت و در در این برنامه با شخصیت‌هایی چون سید محمدرضا خاتمی، فائزه هاشمی، علی باقری، علی مطهری، بهروز افخمی، سعید قاسمی و علیرضا زاکانی مصاحبه کرد، که آن را به پربازدیدترین برنامه سیاسی آپارات تبدیل کرد. از سال ۱۳۹۸ او جای وحید یامین‌پور را به عنوان مجری برنامه جهان‌آرا در شبکه افق سیمای جمهوری اسلامی ایران برعهده گرفت.او در این برنامه با شخصیت‌هایی چون محمد نعیم، سخنگوی دفتر طالبان در قطر،[۹] گفتگو کرد.

ثابتی از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بود که با شمارش آرا به‌عنوان نفر دوم به مجلس راه یافت. او در فهرست‌های امنا و جبهه صبح ایران قرار داشت.

در شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد ثابتی در دانشگاه صنعتی شریف شروع به تدریس درس «انقلاب اسلامی» کرده‌است.این استخدام که در میانه اخراج برخی از دانشگاهیان از دانشگاه‌های ایران انجام شد انتقاداتی را نسبت به مدارج تحصیلی و عدم تجربه تدریس او برانگیخت. ثابتی با رد این انتقادات منتقدان را به «ناخرسندی از نفوذ او» متهم کرد

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار