عکسی متفاوت از مهسا طهماسبی

به گزارش رصد روز، مهسا طهماسبی بازیگر خوش اخلاق ایرانیه که این روزا کمرنگ شده اما در عوض در بازی ناتو خانوم بازیگر حسابی طرفدار زیادی پیدا کرده!   مهسا طهماسبی از بازیگران نوپا و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال ...

به گزارش رصد روز، مهسا طهماسبی بازیگر خوش اخلاق ایرانیه که این روزا کمرنگ شده اما در عوض در بازی ناتو خانوم بازیگر حسابی طرفدار زیادی پیدا کرده!

 

مهسا طهماسبی از بازیگران نوپا و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال دیوار به دیوار تونست به شهرت باورنکردنی دست پیدا کنه. مهسا طهماسبی هم اکنون تو سریال برف بی صدا می بارد نقش آفرینی میکنه و به دلیل اینکه بازی قشنگی رو در این سریال به نمایش گذاشته نظر بسیاری از اهالی سینما رو به سمت خودش جلب کرده.

خب دیگه میدونیم داشتن حیوان خانگی میون بازیگرامون به شدت زیاد شده،اما مهسا طهماسبی انگاری صاحب سگی بانمک هستش که مدتی پیش یه باحال هنری ازش به اشتراک گذاشت.

4 65829c795945b

مهسا طهماسبی متولد آبان ۱۳۷۲ در کرج و بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون است. مهسا طهماسبی برادر زاده مائده طهماسبی بازیگر شناخته شده تلویزیون است و فرهاد آئیش شوهر عمه اش می باشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار